Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Community Support Representative with French

Community Support Representative with French

Uber
Kraków
praca stacjonarna
2887 dni temu

Community Operations, Global Community Operations in Krakow, Poland

 

At Uber, providing amazing support that establishes trust for riders and driver partners—our community—is a core feature of our product experience. We invest in it and believe in providing the highest quality service executed in the smartest, most efficient way. Community Support Representatives are all about helping and educating both riders and drivers. We help people resolve their issues and turn unhappy users into our strongest evangelists. The right candidate is always looking for unique and exciting ways to solve problems with exceptional support and exceptional communication, ensuring that problems are resolved promptly while developing trustworthy relationships with our community.

Community Support Representative with French
 
Who you are
  • Incredibly empathetic and understanding of both riders and driver partners alike. You will be a powerful advocate for Uber’s users and are obsessed with the community experience.

  • Cool and calm under pressure. You have superior organizational skills, integrity, and great follow-through on tasks.

  • Naturally curious. You love learning how things work and you’re always looking for ways to innovate. You enjoy testing different support strategies and tracking the results.

  • Word-savvy. You’re eloquent and able to strike the perfect tone, whether you’re explaining a new policy to riders or drivers, explaining the importance of certain complicated metrics, or responding to support issues over email.  

  • Passionate. You love Uber. You are driven by helping others and being on the front-lines of a highly visible, fast-growing brand.

  • Agile. You can move quickly with care. You embrace change and can absorb new information with ease.  

What you'll do
  • Deliver high-quality service across multiple support platforms (email, chat, phone).

  • Be a passionate advocate for riders and drivers while answering any questions that come your way.

  • Show empathy to frustrated riders and drivers while solving problems and addressing unsatisfactory experiences.

  • Build loyalty among new users and get our early adopters to fall in love with Uber all over again.

  • Triage issues and escalate them when necessary.

Requirements
  • Fluent in French and English.

  • Available to work full-time, including evenings and weekends.

  • High proficiency using computers (typing, quickly navigating between various tools)

  • Exceptional reading comprehension and writing skills. Must be able to connect what users are asking for with answers to their true issues.

  • Passion for helping others and creating support experiences that exceed users’ expectations.

  • Ability to troubleshoot problems and find speedy resolutions.

  • Skilled at handling multiple issues at once to efficiently solve a large number of inquiries.  

  • Must work well in a team environment, contributing to a synergistic work environment where people learn from one another and continuously improve processes on behalf of users.

  • You’re an Uber evangelist — you care deeply about the product and getting others excited to ride and partner with Uber.

Preferred qualifications
  • Bachelor's degree or college experience preferred.

  • Support experience in a high-volume environment, including service industries, retail, hospitality or other support environments.  

  • Familiarity with Zendesk is a plus, but not required.

Please remember to enter the following clause: I hereby give consent for my personal data included in my offer to be processed for the purposes of recruitment, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments).
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...