Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Administracji i Kontroli Dokumentacji

    Bakoma Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Bakoma Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA: Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych, magazynowych i handlowych. Nadzór nad prawidłowym stanem kartoteki magazynowej. Koordynowanie procesu windykacji. Segregowanie, porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu. Dbałość o stałą...
  • Project Support Specialist

    Staff Partners   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Key Responsibilities: Provide administrative support to project teams to ensure efficient information workflow; Planning and organizing project meetings; Preparing project meetings minutes and follow up on action items; Communicate effectively with team members, stakeholders in terms of actions and...
  • Pracownik ds. Administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy; Pomoc w organizowanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Planowania

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: planowanie rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzanie zmian na stronę Wydziału we współpracy z opiekunami roku, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych w Biurze Sekcji Nadzoru Inwestorskiego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno - organizacyjnych biura, kompletowanie dokumentów związanych z realizacją inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów, koordynacja korespondencji...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista ds. Administracji

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zamieniecka 80/401    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów; Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi standardami; Ewidencja umów i aneksów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Specjalista ds. Administracyjnych świętokrzyskie
Client Service Delivery Coordinator with German

Client Service Delivery Coordinator with German

Aon
świętokrzyskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
505 dni temu
Overview

Broking Team collaborates closely with brokers and consultants located in DACH region. We provide complex support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions. Team Coordinator supports service delivery by providing expertise in ongoing operations by helping to execute its daily operations in line with the requirements of internal clients and by continuous improvement, participating in and/or leading projects aimed at improvements, changes, creating tools, etc.
 
Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms of hybrid working arrangement.
 
Aon is in the business of better decisions
 
At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.  
As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
Client Service Delivery Coordinator with German
woj. świętokrzyskie
Nr ref.: 2531961
What the day will look like

As a member of your team, you’d be responsible for ongoing operations and continuous improvement initiatives:

Ongoing operations:

  • Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions
  • Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and implement solutions
  • Increasing the level of process knowledge across the team
  • Acting as a SME for processes and resolving issues
  • Suggesting and implementing changes to tools and documentations needed to support effective service delivery
  • Backing up team manager, if required

Continuous improvement:

  • Making sure that the level of service is continuously improving
  • Suggesting and using tools to measure improvements
  • Participating in and/or leading meetings to define requirements and operational improvements needs
  • Coordinating and planning projects, ensuring the success of project’s closure
  • Designing, implementing and developing support materials for solutions to be implemented, such as procedures and training manuals
  • Ensuring that all required tools and systems are available for the team and that appropriate training of new processes/systems is delivered to the team
Skills and experience that will lead to success
  • Very Good English and German– C1 on the CEFR scale, because you'll be using these languages every day when contacting others,
  • Previous administrative/analytical experience (knowledge of insurance market will be an asset) 
  • Ability to analyse processes and identify areas for improvement
  • Excellent communication skills with client focus (written and spoken) 
  • Ability to work within and communicate in the culturally diverse team 
  • Advanced Excel and Power Point skills 
  • Strong ability to delegate tasks and execute results 
  • Very good organizational & time management skills
  • Ability to identify and respond to risks
How we support our colleagues
 
In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
 
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
 
We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law. Please contact us to request an accommodation on ReasonableAdjustments@Aon.com
 
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace. 
 
#healthandemployeebenefitssolutions
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Administracji i Kontroli Dokumentacji

    Bakoma Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Bakoma Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA: Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych, magazynowych i handlowych. Nadzór nad prawidłowym stanem kartoteki magazynowej. Koordynowanie procesu windykacji. Segregowanie, porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu. Dbałość o stałą...
  • Project Support Specialist

    Staff Partners   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Key Responsibilities: Provide administrative support to project teams to ensure efficient information workflow; Planning and organizing project meetings; Preparing project meetings minutes and follow up on action items; Communicate effectively with team members, stakeholders in terms of actions and...
  • Pracownik ds. Administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy; Pomoc w organizowanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Planowania

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: planowanie rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzanie zmian na stronę Wydziału we współpracy z opiekunami roku, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych w Biurze Sekcji Nadzoru Inwestorskiego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno - organizacyjnych biura, kompletowanie dokumentów związanych z realizacją inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów, koordynacja korespondencji...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista ds. Administracji

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zamieniecka 80/401    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów; Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi standardami; Ewidencja umów i aneksów...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379