Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    14 godz.
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Kraków, ul. Puszkarska 7H    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Team Leader Biura Obsługi Klienta

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta; Indywidualne podejście do klienta;...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
Zobacz więcej ofert pracy

Client Service Coordinator

Aon
Kraków
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
79 dni temu
Client Service Coordinator
Kraków
Nr ref.: 2553085/352010

Do you want to be part of a growing team situated in multiple locations across the world? We are looking for a Client Service Coordinator in Krakow to join our growing expanding team to manage multinational clients primarily in the EMEA region. We are looking for someone with energy and passion to deliver to our clients helping them achieve their goals as well as to bring new ideas to the team. We offer flexibility in this role through Hybrid working as we feel this meets the needs of our clients and team!

 

Aon is in the business of better decisions

 

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.

As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.

 

What the day will look like

 

In short days can be very different in this role and varied depending on your clients. You can be on calls talking to clients about challenges and how to help them solve problems, you can be working with your client team to look at improvements internally and or collaborating with your counterparts in other regions on global projects. As someone who has done this role for more than 7 years no day is the same in this team.

 

Responsibilities include:
  • Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization.
  • Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning
  • Act as an expert on Aon services including operations, standard delivery model and product providing support and expertise to clients.
  • Review the long-term profitability and growth of your client(s) - taking action to improve profitability where relevant, seeking guidance from more experienced colleagues to help you achieve this.
  • Check and confirm fees being billed to client are correct as well as invoices.
  • Maintain of Case Studies for your clients to be shared with future prospects.
  • Review periodically portfolio of projects to make sure projects on track. Determine plans to bring back on track if not.
  • Flag risks within projects where appropriate.
  • Ensure compliance with Code of Conduct and other relevant legislation.
  • Identify service delivery risks for each client, ensuring mitigating actions are implemented and tracked as appropriate.
How this opportunity is different

 

Working in a team globally gives you the opportunity to build relationships with colleagues and learn more around different cultures of the world. The team also has a career path with 5 different levels of roles from Client Service Co-Ordinator up to Client Relationship Manager you have the possibility to build out your career for the long term with each role adding different level of challenges and complexity and bringing you new skillsets. You will also have the opportunity to work with a wide range of clients from start up’s to big brand names.

Skills and experience that will lead to success
  • Good communication skills.
  • English level C1.
  • Ability to manage Multi clients/projects at the same time.
  • Understanding of Employee Benefits desirable but not essential.
  • Previous experience working with clients.
  • Previous experience of understanding billing and invoicing would be good.
How we support our colleagues
 
In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself. We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
 
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
 
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.
 
Aon provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment without regard to race, color, religion, creed, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability, veteran, marital, domestic partner status, or other legally protected status.
 
We welcome applications from all and provide individuals with disabilities with reasonable adjustments to participate in the job application, interview process and to perform essential job functions once onboard.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    14 godz.
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Kraków, ul. Puszkarska 7H    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Team Leader Biura Obsługi Klienta

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta; Indywidualne podejście do klienta;...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379