OPTIM HUMAN Sp. z o.o
Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).
Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).
Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów - wiodącego w Europie producenta zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zakres zadań:
- Tworzenie i realizowanie polityki finansowej Spółki we Francji;
- Nadzór nad obszarami finansowymi: księgowość, podatki, prawo finansowe;
- Odpowiedzialność za pozyskanie finansowania oraz kontakt z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, urzędami i instytucjami zewnętrznymi;
- Współodpowiedzialność za optymalizację procesów biznesowych oraz poprawę ich efektywności operacyjnej i kosztowej;
- Tworzenie narzędzi do raportowania finansowego;
- Planowanie budżetu i realizowanie polityki budżetowej Spółki;
- Opracowywanie i analiza: krótko-, średnio- i długoterminowych strategii finansowych;
- Systematyczne wykonywanie ekspertyz finansowych Spółki poprzez ocenę aspektów finansowych przedsiębiorstwa i dostarczanie informacji zarządczych w zakresu finansów;
- Nadzorowanie procesów controllingowych w firmie;
- Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu Spółki;
- Opracowywanie i realizacja powierzonych budżetów;
- Realizacja powierzonych projektów;
- Kierowanie i zarządzanie Działem Finansowym.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia);
- Znajomość języków: francuski (C1), polski (B2), angielski lub niemiecki (B2);
- Znajomość zagadnień prawa bilansowego i podatkowego we Francji;
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej;
- Kreatywność, gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań
- Doskonała znajomości zasad controllingu, rachunkowości finansowej i zarządczej;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Umowę o pracę lub B2B;
- Atrakcyjne zarobki;
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. system My Benefit, karnet Multisport, dofinansowanie wycieczek organizowanych przez Firmę, świadczenia dla dzieci);
- Prywatną opiekę medyczną;
- Grupowe ubezpieczenie na życie;
- Możliwości szkoleń oraz studiów w zakresie rozwoju kluczowych kompetencji;
- Stabilne zatrudnienie.