Czy posiadasz doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami?
Czy chcesz dołączyć do organizacji, której pasją jest Smak a misją „Sprawić, aby każdy posiłek i każda chwila były lepsze”?
Czy podobnie jak my wierzysz w Siłę Ludzi?
Jeśli tak – to czekamy na Ciebie!
- Wdrażanie Strategii sprzedażowej dla klientów oraz budowanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami McCormick Polska w rynku tradycyjnym
- Budowanie długoterminowej i stabilnej zyskowności McCormick u klientów poprzez zarządzanie inwestycją w kanale tradycyjnym i osiąganie określonego poziomu zyskowności (PBI)
- Budowanie wartości kategorii McCormick oraz budowanie wartości pozycji McCormick jako lidera w kategorii dla klientów kanału Small Format na terenie całej Polski
- Negocjacje kontraktów tj. wysokości kontraktów i poziomu inwestycji z największymi partnerami handlowymi w rynku Tradycyjnym.
- Współprzygotowywanie oraz egzekucja przygotowanych z działem Marketingu/Trade Marketingu/Zarządzania Kategorią planów aktywności dla klientów w celu realizacji celów strategicznych McCormick w kanale tradycyjnym
- Zarządzanie relacją z terenowymi siłami sprzedaży w szczególności poprzez: wsparcie centralne i egzekucję zadań dla terenowych sił sprzedaży odpowiedzialnych za współpracę z klientem, realizację budżetów wolumenowych, egzekucję aktywności centralnych
- Współpraca z innymi działami firmy celem opracowywania długofalowej strategii dla podległych klientów
- Zarządzanie Zespołem (KAMs)
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku managerskim w kanale Small Format
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dystrybucji lub marketingu klienckim, trade marketingu, zarządzaniu kategorią
- Wysoko rozwinięte umiejętności liderskie
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z dużymi klientami
- Zaawansowana znajomość zagadnień zarządzania miksem produktowym, miksem markowym, budżetem klienckim (inwestycją w klienta) i takimi wskaźnikami jak GP/OP/NSV
- Dobra znajomość lokalnych sieci handlowych z rynku tradycyjnego
- Znajomość zagadnień zarządzania kategorią
- Znajomość języka angielskiego (minimum poziom komunikatywny)
- Odporność na stres
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej światowym liderem o ugruntowanej pozycji
- Szkolenia wewnętrzne
- Prywatną opiekę zdrowotną Enel-Med, dofinansowanie do karty Multisport
- Narzędzia do wykonywania obowiązków służbowych (samochód, telefon)
- Perspektywę rozwoju i możliwość kariery w firmie o stabilnej pozycji na rynku
McCormick jest światowym liderem w branży produktów smakowych. Zajmujemy się produkcją i dystrybucją przypraw, specjalistycznych produktów spożywczych oraz produktów smakowych przeznaczonych dla całego przemysłu spożywczego w ponad 125 krajach. Firma została założona w 1889 w Baltimore i zatrudnia obecnie ponad 12,000 pracowników na całym świecie.
Łączy nas pasja smaku. Nasze placówki zlokalizowane są w 50 miejscach w 26 różnych krajach, a produkty są dostępne w ponad połowie państw na świecie. Dodajemy smaku potrawom przygotowywanym w domach jak i tym, które możecie kupić w sieciach restauracji i od wielkich wytwórców żywności.
McCormick rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2011 r., a swoją pozycję rynkową zyskał dzięki przejęciu polskiej marki Kamis i jej zakładu produkcyjnego w Stefanowie.