Zdigitalizowany HR

2013-06-25

Myślę, że większość gości HR lunch meetingu w Warszawie (20 czerwca 2013 r.) zaskoczyła informacja, że dzięki cyfryzacji (elektroniczny obieg dokumentów, portal społecznościowy), centralizacji, wprowadzeniu samoobsługi pracowników oraz uruchomieniu internetowego i telefonicznego centrum obsługi pracowników skrócono czas realizacji procesów HR-owych. Wzrosła satysfakcja pracowników z obsługi HR-owej. Obsługa HR-owa firmy stała się też tańsza!

 

Jak odebrali te nowe rozwiązania pracownicy produkcyjni? W jaki sposób zachowały się związki zawodowe? Ile osób było zaangażowanych we wdrożenie? Co było najtrudniejsze? Na wszystkie pytania odpowiadały Anna Gruszka, HR Generalist Philips Poland i Agnieszka Pypeć, HR Country Manager Philips w Polsce.

 

Pytano też o to, dlaczego Philips zdecydował się na tak poważną zmianę. „Wielką organizację można porównać do człowieka, który z czasem i wiekiem obrasta w tłuszcz. W pewnym momencie zorientowaliśmy się, że ta przypadłość dopadła także nas. Projekt cyfryzacji jest dla nas swoistą terapią odchudzającą” – powiedziała Agnieszka Pypeć.

 

Świetna atmosfera spotkania, głęboka analiza oraz bardzo szczere odpowiedzi menedżerek personalnych Philipsa sprawiły, że trzy godziny spotkania minęły w mgnieniu oka. Spotkanie poprowadził Mariusz Bonk.

 

Na szczęście już we wrześniu aż dwa spotkania (w Gdańsku i Wrocławiu) z cyklu HR lunch meetingów „Innowacyjny HR. Philips dzieli się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w HRM”.

 

Pozostałe terminy i miejsca spotkań:

Gdańsk, 19 września 2013 r.: „Zarządzanie kompetencjami”,

Wrocław, 26 września 2013 r.: „Etyka w biznesie”,

Łódź, 17 października 2013 r.: „Agencja pracy tymczasowej – usługodawca czy partner?”.

 

Patroni medialni: Benefit, praca.pl, pracuj.pl, HRstandard.

Partnerem społecznym jest Fundacja Świętego Mikołaja.

 

Organizatorzy HR lunch meetingów: redakcja miesięcznika „Personel i Zarządzanie”, Kontekst HR International Group i Philips w Polsce.

 

Przeczytaj także: