Telemarketer Roku – zakończenie przyjmowania zgłoszeń do konkursu

2015-04-09

Już tylko kilka dni pozostało do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do Konkursu na Telemarketera Roku 2015. Do 10 kwietnia można zgłaszać kandydatów w sześciu kategoriach poprzez formularz na stronie https://telemarketerroku.pl/przyjmowanie-zgloszen. Tam też znajdują się wszystkie informacje dotyczące konkursu, regulamin i kryteria oceny konsultantów.

Przypominamy, że w ramach konkursu przyznawana jest także nagroda  specjalna „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center.  Jury, w skład którego wchodzą członkowie Rady Programowej Konkursu Telemarketer Roku, ocenia projekty z zakresu komunikacji marketingowej, do realizacji których używany jest telefon oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center. Najlepszy projekt zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego.

Tegoroczny konkurs będzie wyjątkowy również dlatego, że po raz pierwszy poznamy Ambasadora Call Center. Zostanie nim konsultant - autor najlepszego artykułu o pracy w call center. Wyłoni go Rada Programowa konkursu wraz z portalem www.callcenternews.pl, gdzie są publikowane wszystkie artykuły  zgłoszone przez konsultantów.  

Informację, jak zgłosić artykuł można znaleźć pod adresem
http://www.callcenternews.pl/2015/03/18/zostan-pierwszym-ambasadorem-call-center-w-polsce.

W pierwszym etapie konkursu każdy z jurorów będzie oceniał rozmowy ze swojego biura czy domu – system do oceny rozmów zapewnia dostęp do nagrań i ich bezpieczeństwo oraz pełne raportowanie, którym zarządza przewodniczący jury Michał Karzel.

Wyniki I etapu i termin II etapu zostaną ogłoszone przez Jury w dniu 15 maja 2015 r. na stronie internetowej Organizatora – www.telemarketerroku.pl.

Uroczysta Gala, w czasie której zostaną ogłoszone wyniki, odbędzie się 10 czerwca 2015 roku w Teatrze Capitol w Warszawie.

Sponsorami Konkursu są:
Altar – specjalizujący się w realizacji projektów informatycznych oraz teleinformatycznych ukierunkowanych na profesjonalną obsługę klienta masowego.
Kontel – dystrybutor nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych
Zoom - Partner technologiczny –dostawca platformy do oceny rozmów konsultantów

Patronat Honorowy objęła Konfederacja Lewiatan oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.

Zapraszamy do udziału w największym wydarzeniu na rynku contact center!

Przeczytaj także: