Start-up z cyfrową technologią – inicjatywa Watify na konferencji INFOSKOP 2015
2015-04-14Start-up z cyfrową technologią – inicjatywa Watify na konferencji INFOSKOP 2015
Warszawa, kwiecień 2015 r.
16 kwietnia w Warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki (ul. Lewartowskiego 17) odbędzie się konferencja INFOSKOP 2015, której tematyka wpisuje się w inicjatywę Watify - uruchomioną przez Komisję Europejską w celu popularyzacji cyfrowej przedsiębiorczości. Wydarzenie będzie okazją do rozmów z przedsiębiorcami, które mogą pomóc pokonać wątpliwości związane z rozpoczęciem własnej działalności.
Konferencja rozpocznie się o godz.11:30 – pierwsza część będzie dotyczyć tematyki Bitcoin i wprowadzi uczestników w świat cyfrowej waluty przyszłości. Kolejnym elementem spotkania będzie sesja Watify (start o godz. 15:00). O spostrzeżeniach z początków swojej działalności oraz doświadczeniach związanych z prowadzeniem firmy opowiedzą: Krzysztof Chełpiński założyciel i prezes mis24.pl (obecnie STB24), Patryk Lauryn, twórca Audiomagic.pl oraz Lech Wilczyński, współwłaściciel firmy Inpay. Praktycznych porad związanych z rozpoczęciem biznesu udzielą także Tomasz Jabłoński i Damian Strzelczyk ze Startup Academy.
Spotkania z ekspertami – przedsiębiorcami, którym udało się stworzyć własne firmy lub zbudować ich pozycję dzięki najnowszym technologiom – stanowią platformę pozyskiwania wiedzy i wymiany doświadczeń. Rozmowy z ludźmi sukcesu mają zainspirować i dostarczyć praktycznych wskazówek do wykorzystania w tworzeniu biznesu za pomocą cyfrowych technologii.
Partnerami projektu Watify są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oraz Startup Academy. Do Patronów medialnych należą: portale ITWIZ, Mambiznes.pl, Polibuda.info i Pracuj.pl, współpraca medialna: TVP Regionalna.
Szczegółowa agenda konferencji INFOSKOP 2015 oraz rejestracja są dostępne na stronie: http://infoskop.wwsi.edu.pl/program.php
Dlaczego Watify?
Analizy Komisji Europejskiej wykazały, że największym wyzwaniem dla przedsiębiorców nie jest brak pomysłów, ale pokonanie wątpliwości związanych z rozpoczęciem działalności. Europejczycy dwa razy rzadziej niż Amerykanie angażują się we własny biznes. Prawie jedna trzecia Polaków widzi dobre warunki do założenia.