Rusza Ad Leaders Poland

2016-11-03

4 listopada 2016 roku startuje Ad Leaders Poland - program rozwoju przywództwa dla liderów branży reklamowej w Polsce. Inauguracja odbędzie się pod hasłem: „Jak dziś budować przywództwo i zespoły liderskie w agencji?”, towarzyszyć jej będą debaty z udziałem liderów branży reklamowej oraz liderów ze strony marketerów.

Ad Leaders, jako program edukacyjny w nowatorskiej formule, kierowany jest do liderów i menedżerów agencji reklamowych wszelkich specjalizacji. Kluczowym celem jest dostarczenie rozwiązań menedżerskich, które odpowiedzą na współczesne problemy w zarządzaniu organizacjami reklamowymi. Inicjatorką programu jest Monika Nowaczewska, autorka bloga klientagencja.pl, poświęconego optymalizacji współpracy biznesowej agencji z marketerami.

Ad Leaders Poland to platforma rozwoju przywództwa liderów i menedżerów branży reklamowej w Polsce. Inicjatywa skupia menedżerów, którzy poszukują kierunków rozwoju swoich kompetencji menedżerskich i przywódczych. To nowatorska formuła edukacyjna dla liderów, którzy chcą kreować trendy współczesnego zarządzania agencjami.

Program kierowany jest do liderów i menedżerów branży reklamowej, którym zależy na budowaniu marki przywództwa agencji oraz na kreowaniu kultury organizacyjnej wokół wartości. Odbiorcami programu są zarówno członkowie zarządów agencji, jak i kluczowi menedżerowie – szefowie działów i liderzy zespołów.

Misją programu jest wypracowywanie najlepszych praktyk zarządzania agencjami reklamowymi i mediowymi w obszarze przywództwa, tworzenia kultury organizacji, zarządzania zespołem, rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz kompetencji menedżerskich w grupie liderów młodego pokolenia.

Cele Ad Leaders Poland to:

Rozwój przywództwa kadry zarządzającej agencji.
Inspirowanie do poszukiwania nowych modeli budujących wartość biznesu agencji.
Rozwiązywanie współczesnych problemów zarządzania agencją reklamową.
Budowanie jakości zarządzania w oczach klientów i pracowników agencji.
Promocja wizerunku agencji i jej liderów - best practices zarządzania jakością w usługach reklamowych.

Monika Nowaczewska, Dyrektor Programu Ad Leaders Poland: „Branża reklamowa funkcjonuje w ciągłej zadyszce, cierpi na brak młodych pracowników, nie ma czasu i środków, aby uczyć nowe pokolenie liderów. Klienci agencji narzekają na jakość usług i coraz rzadziej decydują się na długofalową współpracę z jedną agencją. Mamy świetnych liderów zarządzających agencjami, ale brakuje im dobrych, wyszkolonych menedżerów, którzy pociągną za sobą młode pokolenie, tak bardzo potrzebne branży reklamowej. Po 2008 roku przestano inwestować w kadry menedżerskie średniego szczebla. Obserwujemy od lat coraz mniej energii i radości w branży, która jak mało kiedy potrzebuje inwestycji w technologię i w ludzi. Wzrost jakości i wzrost samej branży potrzebuje dziś przyjrzenia się przywództwu. Dlatego, jako trener przywództwa, a wcześniej dyrektor marketingu oraz accountka w branży reklamowej, stworzyłam program Ad Leaders Poland. Liderzy po stronie marketingu potrzebują bardziej niż kiedykolwiek liderów po stronie agencji. Inicjatywa przyciąga uwagę wielu liderów agencji, co pokazuje, że jest potrzebna.”

Formuła programu Ad Leaders to cykliczne  warsztaty menedżerskie połączone z debatami eksperckimi, w skład których wejdą liderzy branży reklamowej w Polsce, dyrektorzy marketingu oraz eksperci zarządzania.  Program uzupełniany będzie przez okresowe analizy i badania oraz wiedzę z zakresu przywództwa. Uczestnicy będą mieli możliwość dostępu do  bieżących informacji poprzez grupę Ad Leaders w sieci LinkedIn.

Inauguracja Ad Leaders Poland odbędzie się 4 listopada 2016 roku w Warszawie. Spotkanie ma odpowiedzieć na pytanie jak dziś budować przywództwo i zespoły liderskie w agencji.


Odbędą się też dwie debaty Liderów:


„Przewodzenie czy koordynowanie – jaki model zarządzania agencją buduje wartość dla agencji i dla branży? - z udziałem Agnieszki Kosik - CEO MediaCom, Pawła Kastorego - CEO DDB&tribal, Rafała Barana -  CEO 4fun TV, Kota Przybory - właściciela agencji PZL, Zofii Sanejko - CCO Universal McCann, Anny Lubowskiej – MEC Chairman CEE.
„Kiedy CMO potrzebuje liderów w agencji…- przywództwo w branży reklamowej oczami klientów.” - debata z udziałem Elżbiety Wójcik – Dyrektor ds. Rynku Prywatnego, Członka Zarządu T-Mobile Polska S.A. oraz Daniela Szafulery – Dyrektora Marketingu Grupy Topex.

Kolejne warsztaty zaplanowane są na styczeń 2017.

Temat każdego z warsztatów to konkretne i praktyczne rozwiązania, sposoby, narzędzia budowania swojego przywództwa i wzmacniania kadry liderów agencji. Ostateczne tematy warsztatów będą ogłaszane systematycznie oraz w odpowiedzi na potrzeby uczestników.

Lista planowanych tematów programu Ad Leaders Poland:


1. Przywództwo zarządzających agencją – czy jesteś liderem i współtworzysz zespół liderów agencji na miarę współczesnych wyzwań?
2. Przywództwo w budowaniu relacji z klientami – jak przełożyć leadership na biznes z klientami?
3. Zarządzanie młodymi kadrami w agencjach – budowanie autorytetu przywódców.
4. Poszukiwanie własnego stylu przywództwa w agencji.
5. „Monetyzacja leadershipu”, czyli dlaczego rozwój przywództwa opłaca się dla biznesu agencji?
6. Modele kompetencyjne, systemy oceny i strategie motywowania pracowników – strategie HR w służbie Twojego przywództwa.
7.  „Organizacja bez wodzów czy z wodzami” – wybór modelu przywództwa dla agencji.
8. Kreowanie kultury pracy agencji a jakość obsługi klientów.
9. Marka przywódcza – Twoja i agencji w otoczeniu rynkowym.
10. Leadership a rozwój roli doradczej agencji.
11. Budowanie zaufania klientów dzieki przywództwu.
12. Wywieranie wpływu na różnych decydentów budżetów reklamowych dzięki przywództwu.

Linki:


Strona informacyjna: www.adleaders.pl
Strona wydarzenia Ad Leaders na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1272136796182898/
Strona Grupy Ad Leaders na LinkedIN: https://www.linkedin.com/groups/8578098
Blog Moniki Nowaczewskiej o współpracy klient-agencja: www.klientagencja.pl
https://www.facebook.com/klientagencja/
Strona organizatora Lidermatic: www.lidermatic.com



Monika Nowaczewska:
Trener i mentor w obszarze przywództwa, rozwoju młodych liderów biznesowych, budowania relacji biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych, zwiększania efektywności w zespołach biznesowych, efektywnej obsługi klienta w obszarze usług. Właścicielka firmy szkoleniowej Lidermatic, prowadzi sesje coachingu zespołowego, dedykowane rozwojowi biznesu.


Monika ma 20 lat doświadczenia w branży marketingowej. Pracowała w sieciowych agencjach reklamowych McCann-Erickson jako Account dla międzynarodowych marek takich jak L’Oreal, Nestle, Coca-Cola, Danone. Potem jako kierownik promocji wizerunku firmy w Telekomunikacji Polskiej / Orange Polska, Dyrektor Marketingu Inteligo
w PKO Banku Polskim. Współpracowała z globalną firmą doradczo-szkoleniową Achieve Global,  gdzie zdobyła warsztat trenerski i prowadziła projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania i przywództwa dla kadry menedżerskiej m.in. dla Raiffeisen Polbank czy Ferrero (zwiększanie efektywności zespołów, przekładanie strategii na rezultaty, rozwiązywanie konfliktów, umiejętności interpersonalne, prowadzenie oceny pracowników).

Autorka bloga branżowego klientagencja.pl, gdzie publikuje artykuły i wywiady dotyczące meandrów współpracy biznesowej – z obu perspektyw: klienta i agencji.


Monika pasjonuje się przywództwem - aktualnie bada środowisko młodych liderów biznesu oraz przygotowuje pracę doktorską na temat współdzielenia przywództwa w zespołach biznesowych. Wierzy w relacje biznesowe oparte na szacunku, wspólnocie celów biznesowych oraz współdzieleniu sukcesu, wynikające z pozytywnych postaw liderów po obu stronach.


Ukończyła Studia Doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów na SGH oraz Filologię Klasyczną na UW.

O Lidermatic:


Lidermatic to firma szkoleniowa specjalizująca się w coachingu i mentoringu zespołów biznesowych, w programach rozwoju biznesu w obszarze marketingu i reklamy oraz rozwoju kompetencji menedżerskich i przywództwa. Misją Lidermatic jest wsparcie właścicieli i menedżerów firm w rozwoju i wzroście dzięki optymalizacji działań marketingowych i reklamowych.


Więcej o firmie: www.lidermatic.com

Przeczytaj także: