Rusza 6 edycja konkursu TELEMARKETER ROKU
2014-02-12Rada Programowa VI edycji konkursu Telemarketer Roku oraz przewodnicząca jury – Urszula Zarańska - Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego w MetLife Amplico, podjęła decyzję o wyborze członków jury Telemarketera Roku 2014.
-„ W tym roku było wyjątkowo dużo zgłoszeń do jury konkursu co sprawiło, że wybór był bardzo trudny. W wyborze kierowaliśmy się doświadczeniem zdobytym w branży contact center oraz bieżącą praktyką szkoleniową. W związku z tym, że podczas 6 edycji spodziewamy się większej liczby zgłoszeń telemarketerów do samego konkursu, zadecydowaliśmy o rozszerzeniu grona jury z 12 do 14 osób”. - podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury.
W składzie tegorocznego jury znaleźli się następujący eksperci branży call center:
- Barbara Chaber - Strategic Project Coordinator Sygma Bank
- Dorota Łakomicka - Kierownik ds.Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych DHL Express International
- Łukasz Pawłyszyn – Trener i Konsultant biznesowy w Centrum Bankowości Bezpośredniej
- Marcin Polowiec – Dyrektor Zarządzający Bancom
- Honorata Lemiesz – Psycholog i Trener
- Rafał Brożyna – Coach Sprzedaży i Trener w BBP „Edukacja”
- Kamila Krawczyk-Strawińska, Prezes Zarządu w Multi Interactive Solutions
- Adam Pluciński – Kierownik Działu Szkoleń Holicon
- Barbara Grzegrzółka-Szostak, Konsultant HR, Trener grupowy w HILLWAY Training & Consulting
- Marek Jamróz – Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Universal Agent
- Sylwia Sasin – Kierownik Działu Szkoleń i Jakości DataContact
- Grzegorz Witek – Kierownik ds. Operacyjnych w Bertelsmann Media oddział Arvato Services
- Bartosz Kawka - Kierownik Działu Monitoringu i Szkoleń w Telmon
- Sławomir Rawa - Dyrektor Operacyjny w Polskiej Agencji Marketingu Zintegrowanego.
Organizator konkursu rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do 6 edycji konkursu, termin upływa 18 kwietnia.
W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego. (http://telemarketerroku.pl/wez-udzial).
Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.
- Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
- Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
- Obsługa Klienta - rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
- Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
- Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.
- Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach
W skład Rady Programowej konkursu weszli eksperci i praktycy branży call center: Katarzyna Swatowska – przewodnicząca Rady Programowej i jury Nagrody Specjalnej „Złota Słuchawka”, Szefowa Grupy Call Center Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Jacek Barankiewicz – wiceprezes zarządu ds. strategicznych, prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, wiceprzewodniczący rady nadzorczej Data Contact, Iwona Bogdanov - dyrektor zarządzający, Idea Call Center, Justyna Mikołajczak - dyrektor ds. telesprzedaży, UPC Polska, Maciej Wielkopolan - prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym uczestnicy będą oceniani anonimowo tylko na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Jury ocenia merytorykę rozmów według opracowanych przez siebie kryteriów. Drugi etap to rozmowy symulacyjne z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmowy indywidualne.
Po raz trzeci w ramach konkursu będzie przyznawana Złota Słuchawka 2014, do której mogą być zgłaszane projekty z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon (kampanie telemarketingowe skierowane do klientów) oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności, lub jakości (projekty racjonalizatorskie). W szczególności projekty racjonalizatorskie mogą być związane np. ze zmniejszeniem rotacji, poprawą motywacji, lub zwiększeniem satysfakcji i zaangażowania konsultantów, optymalizacją kosztów funkcjonowania, zmianą systemów motywacyjnych, itp.
Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom Telemarketera Roku i Złotej Słuchawki odbędzie się podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow - spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.
Zgłoszenia w Konkursie na „Telemarketera Roku„ przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2014 roku.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych. Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocja najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania. Stowarzyszenie jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA, European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Dzięki temu jest najważniejszą organizacją w Polsce opiniującą projekty ustaw dotyczące naszego środowiska oraz dbającą o przestrzeganie najwyższych norm etycznych zebranych w Kodeksie Etycznym SMB.
Współpracujemy ze środowiskiem oraz naszymi partnerami, tworzymy warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego i interaktywnego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej.
Wspieramy rozwój zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej.
Tworzymy odpowiednie warunki ramowe sprzyjające innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym.
Pomagamy w kreowaniu odpowiedzialnego dialogu pomiędzy konsumentami, przedsiębiorstwami, organizacjami charytatywnymi, oświatowymi i kulturalnymi oraz instytucjami państwowymi.
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Swatowska
Szefowa Grupy Call Center SMB, Przewodnicząca Rady Programowej Telemarketera Roku
e-mail: info@smb.pl
tel.: 22 555 33 10