Porozmawiajmy o emocjach! Konferencja EBM Summit 2017

2017-04-05

Czy współczesny employer branding powinien budzić emocje? Czy można przyciągnąć uwagę kandydatów, walcząc nie tylko o ich umysły, ale też o ich serca? Czy pracownicy emocjonalnie związani z firmą będą lepszymi ambasadorami marki? Najlepsze marki pracodawców świata udowadniają, że tak! Współczesny employer branding musi budzić silne emocje, a do pracy na rzecz budowania emocjonalnej więzi z marką pracodawcy warto wykorzystać właściwości ludzkiego mózgu.

Emocje w employer brandingu to temat przewodni Konferencji Employer Branding Management Summit 2017, na którą zapraszamy już 8 czerwca 2017 r. do Warszawy.


To już szósta edycja konferencji, na której spotykają się osoby zajmujące się budowaniem marki pracodawcy, rekrutacją i szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi, PR-em, marketingiem oraz inni pasjonaci EB.


Udział w tym najważniejszym wydarzeniu branżowym w Polsce, to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy, zapoznania się z najnowszymi trendami i najciekawszymi praktykami, ale przede wszystkim możliwość znalezienia inspiracji do własnych działań, a także do wymiany doświadczeń z osobami zajmującymi się podobną tematyką.

W czasie konferencji będzie można wysłuchać 12 wystąpień inspirujących prelegentów – ekspertów w swoich dziedzinach, wśród których znajdą się: Natalia Hatalska, Anna Macnar (HRM Institute), Melisa Gibovic i Daniel Ziegl (Peek&Cloppenburg), Katerina Beute i Patrycja Kowalczyk (Heineken GSS Kraków), Joanna Tonkowicz (Deloitte), Katarzyna Zadrożna (AmRest), Anna Borzeszkowska (Mondi Group).

Szczegółowy program i inne informacje na temat konferencji znajdują się na stronie: www.ebsummit.pl

Konferencja to także okazja do przyjrzenia się branży EB w Polsce – w jakim kierunku zmierza, jakie są największe bolączki pracodawców, kto w firmach zajmuje się employer brandingiem. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą się w raporcie Employer Branding w Polsce 2017, który po raz pierwszy zostanie zaprezentowany właśnie na Konferencji. Zachęcamy do udziału w badaniu, na podstawie którego zostanie opracowany Raport: http://hrminstitute.pl/ankiety/index.php/435988?lang=pl.

Zwieńczeniem konferencji odbędzie się ceremonia wręczenia nagród Employer Branding Exellence Awards, a także krótka prezentacja nagrodzonych projektów – najlepszych praktyk EB z ostatnich 12 miesięcy. Nagrody zostaną przyznane z siedmiu kategoriach: Strategia EB, Kampania internetowa, Kampania rekrutacyjna offline, Wewnętrzna kampania wizerunkowa, Innowacja EB, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość), Strona/zakładka kariery / Landing page (nowość).


Projekty do konkursu można zgłaszać do 8 maja 2017 r. – zapraszamy Pracodawców do pochwalenia się efektami swojej pracy! Szczegóły: http://employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea/.

Z konferencją związane są również całodzienne warsztaty employer brandingowe:


9.06. (w drugim dniu konferencji) -  Employer branding strategicznie
13.06. - Tworzenie/aktualizacja EVP marki pracodawcy
20.06. – Emocje w employer brandingu, czyli siła komunikacji marki pracodawcy.


Zapraszamy do rejestracji – do 1 maja 2017 obowiązują ceny promocyjne!: www.ebsummit.pl
Dla użytkowników portalu Praca.pl dodatkowe 100 zł rabatu na hasło Praca100.

Informacje praktyczne:


Organizator: HRM Institute
Data konferencji: 08 czerwca 2017 r., godz. 9.00 – 17.00
Miejsce: ul. Armii Ludowej 26, budynek Focus, 00-609 Warszawa
Patroni medialni: Praca.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, Brand24, PRoto, MamoPracuj.pl
Partner strefy witaminowej: DailyFruits

Kontakt:


Anna Macnar, CEO HRM Institute, anna.macnar@hrminstitute.pl, kom. +48 500 041 562
Julia Bojanowska, PR&Marketing, julia.bojanowska@hrminstitute.pl, kom. +48 535 140 135

www.hrminstitute.pl


www.ebsummit.pl


Przeczytaj także: