Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014 rozdane
2014-05-2927 maja 2014 roku w Centrum Konferencyjnym EY Academy of Business w Warszawie, odbyła się trzecia edycja Konferencji Employer Branding Management Summit, która zgromadziła specjalistów i ekspertów a także inne osoby zainteresowane employer brandingiem. Podczas Konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014.
Na Konferencji można było poznać światowe trendy, badania oraz inspiracje z zakresu employer brandingu, a także porozmawiać na temat dobrych praktyk czołowych firm. Nie zabrakło też dyskusji o pozycji employer brandingu w polskich organizacjach.
Coraz więcej firm szuka punktów wspólnych między zainteresowaniem kandydatów, zaangażowaniem pracowników, zadowoleniem klientów a wzrostem przychodów firmy aby umacniać pozycję swoich firm jako pracodawców pierwszego wyboru. Jednym z celów działalności HRM Institute jest poszukiwanie i wyróżnianie właśnie takich najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce.
Dlatego już po raz trzeci w Polsce, przyznano nagrody Employer Branding Excellence Awards w czterech kategoriach.
Oto lista zwycięskich firm.
Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding
Zwycięzca: Mondelēz International
Wyróżnienie: Capgemini Polska
Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa
Zwycięzca: Grupa PZU
Wyróżnienie: Grasz o staż
Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Zwycięzca: UBS Kraków
Wyróżnienie: Nokia
Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Zwycięzca: PKO Bank Polski
Wyróżnienie: Grupa Żywiec
Gratulujemy zwycięzcom i zachęcamy do doskonalenia swoich aktywności employer brandingowych!
Organizator konkursu: HRM Institute, www.hrminstitute.pl
Kontakt: Anna Macnar, anna.macnar@hrminstitute.pl, +48 500 041 562
Julia Bojanowska, julia.bojanowska@hrminstitute.pl, +48 695 605 145