Konkurs Telemarketer Roku w praktyce

2014-03-24

Ogólnopolski konkurs na Najlepszego Telemarketera Roku, jest inicjatywą Grupy Call center działającej przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Konkurs po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2014 roku odbędzie się jego 6 edycja.

 

Wydarzenie z roku na rok cieszy się co raz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych oraz mediów. Po czterech edycjach konkursu liczba uczestników zwiększyła się z 54 do 122.

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w Telemarketerze Roku 2014 - czyli konkurs w praktyce. Swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem od 2009 roku jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podzieliła się z nami Justyna Kotlarz, Kierownik Zespołu w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center – którego konsultantka została zwycięzcą w kategorii obsługa klienta, Telemarketer Roku 2013.

 

Wypowiedź tutaj: www.TelemarketerRoku.pl

 

  • Jaką rolę pełni konkurs w systemie motywacyjnym konsultantów?
  • Jak reagują konsultanci na udział w konkursie?
  • Dlaczego zdecydowaliście się na udział w konkursie?
  • Czy mieliście jakieś obiekcje przed przystąpieniem do konkursu, zewnętrznej oceny Waszych pracowników?
  • Co Waszym zdaniem było głównym czynnikiem Waszego sukcesu?
  • Jaką rolę odgrywa konkurs w Waszej organizacji? Czy wprowadziliście jakieś zmiany w organizacji pracy z powodu udziału w konkursie?
  • Jak wygląda obsługa konkursu w Waszej organizacji?

 

Konkurs Telemarketer Roku oczami konsultantki call center - swoimi cennymi spostrzeżeniami, dotyczącymi konkursu Telemarketer Roku podzieliła się z nami Marta Kipińska, Telemarketer Roku 2013 w kategorii obsługa klienta.

 

Wypowiedź tutaj: www.TelemarketerRoku.pl

 

  • Co dał Ci udział w konkursie?
  • Jak przez pryzmat konkursu podchodzisz do zawodu telemarketera?
  • Co powiedziałabyś managerom, którzy zastanawiają się czy zgłosić swoich konsultantów do tego konkursu?

 

W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego - www.telemarketerroku.pl/wez-udzial

Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.

 

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom Telemarketera Roku 2014 i nagrody specjalnej Złota Słuchawka 2014, odbędzie się 26 czerwca podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow - spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

 

Zgłoszenia w Konkursie na „Telemarketera Roku„ przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a do nagrody specjalnej „Złota Słuchawka” do 31 maja 2014 roku.

 

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

 

Istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych. Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocja najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania. Stowarzyszenie jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA, European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Dzięki temu jest najważniejszą organizacją w Polsce opiniującą projekty ustaw dotyczące naszego środowiska oraz dbającą o przestrzeganie najwyższych norm etycznych zebranych w Kodeksie Etycznym SMB.

 

Współpracujemy ze środowiskiem oraz naszymi partnerami, tworzymy warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego i interaktywnego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej. Wspieramy rozwój zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej. Tworzymy odpowiednie warunki ramowe sprzyjające innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym. Pomagamy w kreowaniu odpowiedzialnego dialogu pomiędzy konsumentami, przedsiębiorstwami, organizacjami charytatywnymi, oświatowymi i kulturalnymi oraz instytucjami państwowymi.

Przeczytaj także: