Kongres Best of Online Marketing - 10-11 października 2018, Warszawa
2018-08-28Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej jesieni, na którym nie może Cię zabraknąć!
Specjalna edycja cieszącego się ogromną popularnością Kongresu Online Marketing w warszawskim Multikinie Złote Tarasy!
Tym razem wydarzenie potrwa, aż dwa dni.
Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Merytoryczna uczta dla marketerów z konkretnym w 100% merytorycznym programem.
10 października wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Katarzyna Paliwoda, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz - Garcia.
Stawiamy na wiedzę i praktykę, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się między ścieżkami warsztatowymi podczas sześciu paneli bez konieczności wcześniejszych zapisów.
Dodatkowo zapraszamy na wieczorną imprezę w HardRock Cafe. Afterparty będzie pełne niespodzianek, a całość odbędzie się w klimacie Rock&Roll!
Skrócony program wydarzenia:
DZIEŃ 1
Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? - Marcin Maj
Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? - Julia Izmałkowa
Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. - Katarzyna Paliwoda
Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski
Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński
Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? - Łukasz Kosuniak
Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. - Paweł Tkaczyk
Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? - Barbara Stawarz-Garcia
W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. - Igor Farafonow
After Party w Hard Rock Café
DZIEŃ 2
To aż sześć paneli! Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów.
Panel 1: Facebook i Instagram – Francieszek Georgiew
Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji – Kamil Bolek, Patryk Brzozowski, Magdalena Urbaniak
Panel 3: Google AdWords – Krzysztof Marzec, Karol Dziedzic
Panel 4: Pozycjonowanie – Szymon Słowik, Damian Sałkowski
Panel 5: E-mail marketing – Artur Maciorowski
Panel 6: Wideomarketing i storytelling – Magdalena i Bartłomiej Daniłoś, Kamil Koziel i Natalia Cyran
Koniecznie dołącz do wydarzenia! Bilety są dostępne tutaj – https://www.kongres-online.pl/