Employer brandingowa rewolucja trwa. Zapisz się na II edycję studiów podyplomowych na AGH w Krakowie
2014-08-04II edycja Studiów Podyplomowych Employer Branding zostanie uruchomiona. Realizuje je Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie we współpracy z polskimi praktykami biznesu.
W związku z powtarzającymi się prośbami o możliwość zapisu na studia po wrześniowych obronach prac dyplomowych i powrotach z wakacji oraz na fakt, że zostały nam jeszcze wolne miejsca, zdecydowaliśmy o uruchomieniu rekrutacji uzupełniającej - nieprzekraczalny termin zgłoszeń to 20 września 2014 r.
Pierwsza edycja Studiów Podyplomowych Employer Branding okazała się być wielkim sukcesem i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony uczestników. AGH jest pierwszą uczelnią w Polsce, której udało się stworzyć i doprowadzić do skutku studia podyplomowe, które tak kompleksowo i praktycznie obejmują zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.
W trakcie 198 godzin zajęć jest realizowanych 28 przedmiotów prowadzonych przez 26 wykładowców w 4 głównych blokach tematycznych. Aż 25 przedmiotów stanowią warsztaty i konwersatoria prowadzone przez praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.
Słuchacze II edycji dowiedzą się m.in., jak stworzyć przyjazne miejsce pracy i budować wizerunek pracodawcy, jak właściwie rekrutować pracowników, jak się z nimi skutecznie komunikować i jak nimi zarządzać. Mogą się oni spodziewać także zajęć z architektem wnętrz, warsztatów z opracowywania kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych, projektowania użytecznych stron kariery, realizowania filmów korporacyjnych oraz wykorzystania serwisów społecznościowych oraz grywalizacji w rekrutacji.
Studia zostały przygotowane we współpracy merytorycznej m.in. z: Universum, BardzoHR Employee & Employer Branding, CandidateExperience.pl, jestem.mobi, Think Kong. Wśród wykładowców znajdują się m.in.: Katarzyna Sowińska, Renata Wiśniewska, Monika Mikowska, Tomasz Krzywicki, Krzysztof Lis, Anita Wojtaś-Jakubowska, Sylwia Konik, Daria Siwka, Zyta Machnicka i Urszula Płosarek.
Pierwszy zjazd w semestrze zimowym odbędzie się 04-05.10.2014 r.
W gronie partnerów medialnych jest portal Praca.pl.
Więcej informacji o rekrutacji na Studia Podyplomowe Employer Branding: www.employerbranding.edu.pl