Czy employer branding się opłaca?

2016-05-06

Employer branding to dziedzina, o której mówi się coraz więcej. Pracodawcy zaczynają dostrzegać, że posiadanie silnej marki pracodawcy niesie za sobą wiele korzyści, jak chociażby obniżenie kosztów rekrutacji czy lepsze dopasowanie pracowników do kultury organizacyjnej firmy. Czy doganiamy światowych liderów? Jakie są trendy w employer brandingu? Jak wygląda budowanie marki pracodawcy w różnych branżach? Po odpowiedź na te i inne pytania zapraszamy na Konferencję Employer Branding Management Summit 2016 już 2.06.2016 r.

 

Już po raz piąty miłośnicy employer brandingu będą mogli spotkać się na konferencji Employer Branding Management Summit, która odbędzie się 2 czerwca 2016 r. w Warszawie. Udział w konferencji to okazja do zapoznania się z trendami, najciekawszymi praktykami, a także do wymiany doświadczeń I znalezienia inspiracji do własnych działań.


Mocną stroną konferencji są prelegenci, będący praktykami i specjalistami w swoich dziedzinach. O tym, jak wygląda employer branding w różnych branżach opowiedzą m.in.: Joanna Domańska (ING Bank Śląski), Maja Kuryłło (PEKAES SA), Elżbieta Makselon (Coca-Cola HBC Polska), Magdalena Pieśniewska (PLL LOT), John Einar Sandvand (Schibsted Tech Polska). Czasem trudno jest przekonać Zarząd, że warto inwestować w budowanie marki pracodawcy.


Czy Zarząd odpowiada za employer branding w firmie? Odpowiedzi na to pytanie udzieli Nikos Kalaitzidakis, Dyrektor Generalny, Coca-Cola HBC Polska.


Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marek i storytellingu, podzieli się wiedzą o tym, co jest (a nie powinno) najbardziej zaniedbywanym elementem budowania marki pracodawcy, a także pokaże, jak wykorzystywać social media w działaniach employer brandingowych.


Z wystąpienia Joanny Średnickiej (Pracownia Gier Szkoleniowych) będziemy mogli się dowiedzieć się o tym jak mierzyć kompetencje w nowatorski sposób. Anna Macnar (HRM Institute) zaprezentuje najnowsze trendy w employer brandingu, a także pokaże, jak zmienia się branża na przestrzeni ostatnich lat, prezentując wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2016.


Ważnym punktem konferencji będzie ceremonia wręczenia nagród w konkursie Employer Branding Exellence Award 2016 oraz prezentacja nagrodzonych projektów przez pracodawców.
Prace do konkursu można zgłaszać jeszcze do 15 maja 2016 r. Szczegóły: http://bit.ly/25X3vcA.

 

W drugim dniu konferencji (03.06.2016 r.) odbędzie się warsztat „Employer branding strategicznie”, którego uczestnicy będą m.in. poznać narzędzia i zasady opracowania strategii eb.

Warto zarejestrować się już dziś!

 

Zapraszamy do skorzystania z promocyjnych cen, które obowiązują do 10.05.2015 r. , a także do udziału w badaniu Employer Branding w Polsce 2016, w którym można wygrać jedną z pięciu wejściówek na Konferencję. Link do ankiety: http://bit.ly/1oQz85C.

Rejestracja i więcej szczegółów: www.ebsummit.pl.

 

Zapraszamy!

 

Informacje praktyczne:
Organizator: HRM Institute
Data konferencji: 02 czerwca 2016 r., godz. 9.00 – 17.00
Data warsztatu: 03 czerwca 2016 r.
Miejsce: ul. Armii Ludowej 26, budynek Focus, 00-609 Warszawa
Patroni medialni: Praca.pl, hrpolska.pl, markapracodawcy.pl, employerbranding.pl
Partnerzy: Dr Irena Eris Hotele i SPA, Brand24, Pracownia Gier, Experience Corner, Competence Game, trendence Institute, Bigram, Gdańska Fundacja Kształcenia Managerów.

 

Kontakt:
Julia Bojanowska, PR&Marketing, julia.bojanowska@hrminstitute.pl, kom. +48 535 140 135

www.hrminstitute.pl
www.ebsummit.pl

Przeczytaj także: