Badanie Employer Branding w Polsce 2014

2014-04-24

Jak w Polsce zmienia się employer branding? Czy polscy pracodawcy dotrzymują kroku światowym liderom? Jakie wyzwania stoją przed polskimi firmami? Jakie korzyści wynikają z posiadania długoterminowej strategii employer brandingowej?

 

Jednym z ważnych dla pracodawców wyzwań jest skuteczne pozyskiwanie, rozwój i zatrzymanie w organizacji kluczowych pracowników. Skuteczna polityka kształtowania wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji pomaga sprostać tym wyzwaniom. Jak wynika z ubiegłorocznego raportu Employer Branding w Polsce, aż 83% pracodawców biorących udział w badaniu uznało, że łatwość przyciągania talentów jest największą korzyścią z posiadania długoterminowej strategii employer brandingowej. Jakie korzyści z posiadania strategii employer brandingowej dostrzegają obecnie pracodawcy?

 

 

Wśród uczestników rozlosujemy 5 książek biznesowych wydawnictwa Harvard Business Review oraz 10 eleganckich notesów.

 

Aby wziąć udział w badaniu wystarczy kliknąć link: http://hrminstitute.pl/ankiety/index.php/929434/lang-pl

Wypełnienie ankiety zajmuje około 7 minut. Wszystkie odpowiedzi są poufne, a zebrane informacje posłużą jedynie do analizy trendów i opinii ankietowanych. Wszyscy chętni, którzy zadeklarują taką chęć, otrzymają kopię raportu.

Raport Employer Branding w Polsce 2014 zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publicznie 27 maja 2014 roku, podczas konferencji Employer Branding Management Summit 2014 w Warszawie.


www.ebsummit.pl
ka@hrminstitute.pl, +48 695 605 145

Przeczytaj także: