7. Forum Marketingu Zintegrowanego

2015-10-01


Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów.

FMZ jest największą w Polsce i najlepszą pod względem merytorycznym konferencją poświęconą zagadnieniom marketingu zintegrowanego. W trakcie wydarzenia możliwe jest zapoznanie się ze szczegółami najciekawszych kampanii marketingu 360 stopni, podjęcia dyskusji o tych projektach z marketerami, którzy je prowadzili, oraz innymi uczestnikami Forum.
Konferencja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, a poprowadzi ją Jacek Kotarbiński.

Zawartość merytoryczna:

Absolutnie najlepsze case studies kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowane w Polsce w ostatnich miesiącach
Krytyczny i selektywny wybór kampanii przez Radę Programową złożoną z wybitnych ekspertów rynku
Kryteriami wyboru kampanii były zarówno uzyskane w trakcie ich realizacji wyniki i efekty, jak również ich innowacyjność, kreatywność i pomysłowość
Prezentacja dużych znanych kampanii, jak również projektów małych, które doskonale poradziły sobie na wymagającym rynku
Moderacja konferencji przez Jacka Kotarbińskiego – niekwestionowany autorytet w świecie marketingu
Podział prezentowanych kampanii na bloki tematyczne:
SKĄD POCHODZISZ I DOKĄD ZMIERZASZ MARKETINGU 360?
TARGET GROUP, CZYLI KTO?
INTERAKCJA – NOWY EKOSYSTEM KOMUNIKACJI
MĄDRZE PLANOWAĆ + SKUTECZNIE MIERZYĆ
MEDIAMIX NA WIELE SPOSOBÓW
Podczas FMZ zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU, VML
Treści prezentowane na Forum mogą być traktowane jako podsumowanie działań realizowanych na rynku w połowie dekady istnienia nowych mediów. Możliwość poszukania odpowiedzi, gdzie jesteśmy w obecnym momencie funkcjonowania nowych narzędzi i kanałów komunikacji z klientami.

Formuła:

Konferencja organizowana w modelu marketerzy dla marketerów. Wybrane case’y przedstawiane są niezwykle szczegółowo i z perspektywy marketera. Rola i udział agencji w prezentowanych przykładach jest minimalna
W przerwach między prezentacjami odbywają się sesje warsztatowe (roundtables), w trakcie których istnieje możliwość podjęcia interaktywnej dyskusji z ekspertami, wymiany poglądów i opinii.
Do udziału w Forum szczególnie zapraszamy:
Dyrektorów i inne osoby odpowiedzialne za działania marketingowe, PR i sprzedażowe w firmach
Kadrę odpowiedzialną za strategię firmy w obszarze komunikacji marketingowej
Project managerów delegowanych do  zarządzania całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami
Ekspertów i specjalistów z obszaru marketingu zintegrowanego
Twórców start-upów, młodych przedsiębiorców
Przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych
Osoby chcące wiedzieć więcej na temat narzędzi marketingu zintegrowanego i ich wykorzystania.

Więcej szczegółów dotyczących 7. Edycji Forum Marketingu Zintegrowanego można znaleźć na stronie: www.polskimarketing.pl oraz na FB: www.facebook.com/Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB.

Przeczytaj także: