Ruszył nowy serwis Employer-branding.pl

2010-07-29 Jak przyciągnąć i zatrzymać najlepszych kandydatów? Jak wyróżnić się wśród innych pracodawców? Jak dobrze zbudować stronę kariery i przygotować kampanię wizerunkową?

Na te i inne pytania specjaliści HR, PR i marketingu rekrutacyjnego znajdą odpowiedź na nowym portalu branżowym poświęconym zagadnieniom employer brandingu. Serwis jest projektem branżowego serwisu HRstandard.pl skupiającego specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi.

Serwis jest odpowiedzią na zgłaszane potrzeby specjalistów HR i marketingu. Po dużym sukcesie branżowej konferencji HRcamp, poświęconej zagadnieniom employer brandingu, zdecydowaliśmy, że temat wymaga specjalnego potraktowania i nowego adresu w sieci. Zaprosiliśmy ciekawych ekspertów do współpracy i tak powstał Employer-branding.pl. Mamy nadzieję, że będzie on stałym źródłem wsparcia i inspiracji dla osób zajmujących się budowaniem marki pracodawcy – opowiada Barbara Zych, Project Director portalu HRstandard.pl

Na portalu Employer-branding.pl użytkownicy znajdą informacje o aktualnych wydarzeniach branżowych, relacje ze spotkań, artykuły eksperckie, wyniki najnowszych badań, case studies, materiały video i ciekawe prezentacje z całego świata.

Uruchomienie portalu tematycznego jest kolejnym projektem serwisu HRstandard.pl, wpisującym się w długofalową strategię rozwoju.

Przeczytaj także: