Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Opracowywanie i realizowanie strategii marek produktowych,
-
Współpraca z działem sprzedaży w zakresie rozwoju polityki produktowej, realizacji strategii „Go to Market” oraz zarządzania kanałami sprzedaży,
-
Współpraca z działem sprzedaży w zakresie zarządzania strategią cenową poszczególnych produktów,
-
Monitorowanie konkurencji pod względem ceny i działalności,
-
Uczestniczenie w procesie badań rynkowych,
-
Opracowanie scenariuszy rozwoju dla produktów,
-
Odpowiedzialność za projekty związane z podległą kategorią produktów.
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing lub zarządzanie,
-
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
-
Znajomość technik i narzędzi marketingowych na rynkach B2B i B2C,
-
Znajomość pakietu MS Office,
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-
Umiejętność pracy zespołowej,
-
Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Komunikatywność,
-
Dyspozycyjność.
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
-
Umowę o Pracę,
-
Możliwość rozwoju,
-
Pracę pełną wyzwań.