Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Przygotowanie i realizacja spójnej strategii marek produktowych we współpracy z działem sprzedaży, tworzenie i rozwój polityki produktowej.
-
Monitoring konkurencji pod względem ceny i działań
-
Współuczestnictwo w procesie badań rynkowych, przygotowanie scenariuszy rozwoju dla produktów w poszczególnych kategoriach.
-
Odpowiedzialność za projekty, które są prowadzone w ramach kategorii produktów
-
Realizacja przyjętych zadań i projektów zgodnie z założonymi celami i terminami
-
Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie)
-
3 lata doświadczenia jako category manager w dużej firmie międzynarodowej
-
Znajomość technik i narzędzi marketingowych na rynkach B2B, B2C
-
Znajomość pakietu MS Office
-
Język angielski w stopniu zaawansowanym
-
Umiejętność pracy zespołowej
-
Umiejętność sprawnego organizowania i planowania pracy
-
Nastawienie na współpracę
-
Dyspozycyjność
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Orientacja na klienta
-
Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
-
Dodatki socjalne,
-
Możliwość rozwoju.