Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Call Center Agent
Nr Ref.: BK/PR/2/2014
Zakres obowiązków:
Obsługa infolinii polega na:
- Przyjmowanie zamówień klientów
- Rozpatrywanie reklamacji Klientów
- Doradztwo i udzielanie informacji
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych
- Sprzedaż kosmetyków
Wymagamy:
- Wykształcenie średnie
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Telegeniczność (brzmienie głosu w słuchawce telefonicznej)
- Umiejętność współpracy w grupie
- Dyspozycyjność (zmiany poranno - popołudniowe)
- Biegła obsługa podstawowych programów komputerowych, biegłość pisania naklawiaturze
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
W zamian oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Gwarantowana podstawa wynagrodzenia + przejrzysty i jasny system prowizyjny
- Duże możliwości rozwoju w strukturachfirmy
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.