Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    14 godz.
    Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat; Bieżące odpowiadania na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem najwyższej jakości usług; Informowanie klienta o...
  • Customer technical support specialist with Czech

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting...
  • Ankieter terenowy / Ankieterka terenowa

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Katowice    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  rekrutacja online
    17 godz.
    Co będziesz robić? Aktywnie działać w terenie zapraszać klientów indywidualnych do spotkań z naszym Doradcą Handlowym. Przeprowadzać krótkie ankiety według gotowego skryptu i dostarczać je do wyznaczonego koordynatora. Współpracować z Doradcami, pomagając im docierać do...
  • Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Konsultant telefoniczny

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Konsultant Telesprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów poprzez telefon i e-mail. Obsługę mailową dotyczącą zamówień internetowych i rezerwacji. Współpracę z różnymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta. Raportowanie działań oraz feedback.
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowanie, Wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalne, Instalacje oraz konfiguracja sprzętów i aplikacji, Rejestracja zgłoszeń użytkowników, Organizacja okablowania, montowanie urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej,...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Konsultant Katowice
C2C/P2P/R2A Business Transformation Senior Consultant - FPIA Consulting

C2C/P2P/R2A Business Transformation Senior Consultant - FPIA Consulting

Capgemini Service
Katowice
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
1191 dni temu
C2C/P2P/R2A Business Transformation Senior Consultant - FPIA Consulting

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


      

What do you need to start?

  • Proven experience (at least 6 years) and very strong end to end process knowledge within at least one of the following areas: Credit-to-Cash (C2C) or Procure-to-Pay (P2P) or Record-to-Analyze (R2A) 
  • Experience in process design (process flows, narratives, operating procedures, control frameworks) and documentation preparation
  • Experience in process mapping in Visio or Business Optix or Aris (or similar) including BPMN notation awareness
  • Continuous Improvement and Innovation mindset and experience with proven benefits delivered to other clients through different CI techniques
  • Ability to articulate the recommended solution clearly in the form of presentation
  • Experience in project type of work, with frequent Client interactions (i.e. workshops, presentations, trainings, project work). At least 1 year of experience as the Project Stream Lead / Solution Lead
  • Experience in conducting workshops and meetings with 10+ people; Team management experience (5+ people)
  • Knowledge and experience in at least one of the ERPs: S4H, SAP ECC or Oracle
  • Very good understanding of non-ERP process supporting tools – its functionalities and offered benefits (i.e. Cadency, Blackline, Service Now, Jira, Tradeshift, Ariba, Coupa, Rimilia, Webcollect, etc.) as well as Intelligent Automation and Robotics Process Automation capabilities
  • Demonstrate proactiveness and self-reliant approach to work with a limited to no supervision
 

It's not essential, but we appreciate if you also have: 
  • Transition and other type of project work experience with exposure to Client
  • Implementation experience of ERP tools or non-ERP process supporting / management tools
  • Process and technology benchmarking assessment experience
  • Project management certification as well as any relevant expertise domain certification, i.e. CIMA, CPA, ACCA, CIPS, CPSM, CSCP (or any adequate)

 

What duties will help you grow?


As an integral part of Capgemini’s Finance Powered by Intelligent Automation (FPIA) Consulting Team, you will help guide our Clients towards large-scale transformations using automation and technology solutions at the very forefront of innovation in C2C/P2P/R2A area. You will have the opportunity to shape the future of business operations at large and will take responsibility for fine-tuning and orchestrating technology-enabled transformation projects. We seek focused and inspired individuals who have the special power to build the close, trusting relationships that are key to delivering the seamless and efficient transitions and transformations that Clients expect from Capgemini. So, as a Business Transformation Senior Consultant you will have a chance to:
 
  • Participate in the process and technology transformation projects within Finance, supporting Transformation Managers in successful development and delivery of agreed project deliverables for internal as well as for external Clients
  • Participate in the projects that may be related but not limited to: target operating model design, process design, process and technology maturity assessment, benchmarking, GBS / SSC set up, automation potential assessment, ERP/Platform solutions implementation, RPA implementation, transition, training delivery, change management and similar 
  • Learn and apply in practice different process improvement methodologies (e.g. Lean Six Sigma / DGEM Benchmarking / ESOAR / 5 senses of Intelligent Automation) to the area of expertise for the continuous improvement and transformation purposes   
  • Operate at the level of Subject Matter Expert and trustful advisor for client within the area of expertise. Keep abreast of technology technological developments, their strengths and weaknesses and suggest process and technology related improvements within the given area of expertise 
  • Act as a Project Stream Lead having full accountability for high quality deliverables with minimum guidance. Prepare and own certain project deliverables related to documentation of identified process challenges, potential improvements and benefits, business requirement documents, solution documents, technical designs, benchmarking report out. Conduct Quality Assurance on the deliverables developed by junior team members
  • Analyze data and information received from Client, utilize your process and technology expertise to provide improvement recommendations to steer clients in their transformation journey
  • Under limited supervision and guidance of project manager - make convincing presentations and put own ideas forward to Client 
  • Organize and facilitate client meetings within own business area, driving towards consensus and agreement of all stakeholders
  • Actively support development of Capgemini transformational assets and methods; contribute to product development in his/her area of expertise. Identify new product opportunities and work towards its design

 

What have we prepared for you?


Personal and professional development:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding
  • NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.
  • You’ll be working with the latest technology solutions in the business services (i.e. AI, RPA, Big Data, Blockchain, Process Mining etc.)

 Our legendary atmosphere:
  • We are a unique team of experts and professionals, working in a consulting team. We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world – changing initiatives like Grant Program

 A lot of benefits:
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms.
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more).
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.

 

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. One of the teams is Finance Powered by Intelligent Automation Consulting (FPIA) – part of Capgemini Business Services unit. 
Capgemini Finance Powered by Intelligent Automation Consulting Team (FPIA Consulting) helps organizations worldwide on their transformation journeys toward increased efficiency, effectiveness, control and competitiveness of their Finance departments, as well as towards improved customer experience, customer satisfaction and growing the core business of our Clients.  We provide innovative process, organizational and technological solutions to demanding problems, solutions which are often recognized as trailblazing. We promise and deliver Frictionless Finance solution for our Clients.
We are trusted advisors to our Clients, as our Consultants have hands-on experience and are true experts in the field. We are partnering with external market leading technology vendors, we are exploring new AI technologies as well as collaborate with other Capgemini Business Units to bring the best out of Capgemini Group to our Clients. We believe the collaboration is key, and it is from this source that all else springs. It is only through working closely with each other, and closely listening and responding to our Clients that we can achieve the results we’ve become known for.
To learn more, check: https://www.capgemini.com/pl-pl/fpia-consulting/

.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    14 godz.
    Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat; Bieżące odpowiadania na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem najwyższej jakości usług; Informowanie klienta o...
  • Customer technical support specialist with Czech

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting...
  • Ankieter terenowy / Ankieterka terenowa

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Katowice    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  rekrutacja online
    17 godz.
    Co będziesz robić? Aktywnie działać w terenie zapraszać klientów indywidualnych do spotkań z naszym Doradcą Handlowym. Przeprowadzać krótkie ankiety według gotowego skryptu i dostarczać je do wyznaczonego koordynatora. Współpracować z Doradcami, pomagając im docierać do...
  • Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Konsultant telefoniczny

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Konsultant Telesprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów poprzez telefon i e-mail. Obsługę mailową dotyczącą zamówień internetowych i rezerwacji. Współpracę z różnymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta. Raportowanie działań oraz feedback.
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowanie, Wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalne, Instalacje oraz konfiguracja sprzętów i aplikacji, Rejestracja zgłoszeń użytkowników, Organizacja okablowania, montowanie urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej,...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379