Wawel SA to znany i ceniony lider branży słodyczy w Polsce, notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 100 lat tworzymy produkty, które są obecnie dostępne w 50 krajach na pięciu kontynentach.
Dzięki naszym Pracownikom, z sukcesem łączymy tradycję, pasję do zmian, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i doskonałą atmosferę. W Wawelu oferujemy nie tylko świetne słodycze i przyjemność z ich jedzenia, ale chcemy też czynić prawdziwe dobro i włączać w nie innych! Dlatego też tworzymy naturalne, innowacyjne słodycze oraz angażujemy się społecznie. Dołącz do nas, czyń z nami dobrze!
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Business Development Manager - Export Manager
Miejsce pracy: Dobczyce
Zakres obowiązków
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych
- bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych
- zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
- zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
- wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u Klientów na rynkach zagranicznych
- opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
- inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
- realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
- analiza trendów i działań konkurencji
- raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy (Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Ekonomia, Zarządzanie i podobne)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1 - warunek konieczny z uwagi na obsługę klienta zagranicznego. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
- dobrze rozwinięte kompetencje matematyczno - analityczne niezbędne do pracy w dziale sprzedaży
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów FMCG (sieci, dystrybutorzy)
- umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
- prawo jazdy kat. B
- entuzjazm
- kreatywność i konsekwencja w realizacji celów
- otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
- umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
- gotowość do pracy w trybie stacjonarnym (wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach - pow. Myślenicki)
Oferujemy
- kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
- profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
- system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
- udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
- dodatkowy pakiet benefitów
- codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)
NA CO MOŻESZ LICZYĆ?
- Na stabilną pracę w solidnej firmie.
- Możliwość rozwoju umiejętności i kariery, szkolenia i dofinansowanie do studiów.
- Bogaty pakiet benefitów, m.in. Multisport, premie świąteczne, opiekę medyczną.
- Atrakcyjne ubezpieczenie na życie i PPK.
- Carpooling, bo ekologia i wygoda mogą iść w parze.
- Rodzinne podejście, a w tym dofinansowania do wczasów i paczki świąteczne dla Ciebie i Twoich dzieci.
- Lunching - dostęp do platformy lunchingowej w dobrych cenach oraz codziennie świeża kanapka.
- Atrakcyjne narzędzia pracy.
- Pyszne słodycze zawsze pod ręką! Zniżki w sklepach firmowych.
- I wiele, wiele innych korzyści...