specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Wsparcie pracy zarządu w bieżących zadaniach; Udział w tworzeniu dokumentów i procedur; Udział w tworzeniu materiałów marketingowych i reklamowych; Udział w tworzeniu stron internetowych; Prowadzenie aktywnej reklamy w internecie i mediach społecznościowych; Nadzór...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska Sprzedaż produktów i usług w oparciu o wysokie Standardy Obsługi Klienta; Nawiązywanie i budowanie pozytywnej relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych; Raportowanie sprzedaży; Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented.
Duties:
Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards;
Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency;
Assist with placement of orders, refunds or exchanges;
Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction;
Communicate in positive manner with team members and business partners.
Requirements:
Fluencyto native level in Czech language;
Must have excellent written communications skills;
Call Centre experience will be an asset;
Experience working with direct consumers in B2C environment as a plus;
Positive attitude and energy;
Robust multitasking skills.
We offer:
Very good atmosphere in a dynamic and creative international team;
Extensive system of trainings and plenty of space for the realization of own ideas and strategies;
Flexible work hours;
Possibility of developing inside the company’s structures;
Possibility to work remotly (from your home) after one month training in Warsaw.
If you are energetic and professional Czech speaker we’d love to hear from you!
After you get here, we’ll provide all trainings and a casual fun work environment.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Wsparcie pracy zarządu w bieżących zadaniach; Udział w tworzeniu dokumentów i procedur; Udział w tworzeniu materiałów marketingowych i reklamowych; Udział w tworzeniu stron internetowych; Prowadzenie aktywnej reklamy w internecie i mediach społecznościowych; Nadzór...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska Sprzedaż produktów i usług w oparciu o wysokie Standardy Obsługi Klienta; Nawiązywanie i budowanie pozytywnej relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych; Raportowanie sprzedaży; Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).