TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.
W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziesz więcej informacji: https://telemedi.com/pl/
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, oferujemy nowe, samodzielne stanowisko w strukturach wewnętrznego zespołu operacji medycznych.
B2B Customer Support Leader
Miejsce pracy:Warszawa
Zakres obowiązków:
- Terminowe i proklienckie odpowiadanie na zapytania klientów
- Identyfikowanie potrzeb i pomaganie klientom w korzystaniu z określonych funkcji
- Analizowanie i zgłaszanie usterek produktu
- Aktualizowanie wewnętrznych baz danych o informacje nt spotkań z klientami
- Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji klientów
- Poznanie naszych produktów od podszewki, aby móc odpowiadać na pytania
- Prowadzenie ewidencji interakcji z klientami, transakcji, komentarzy i reklamacji
- Poszukiwanie rozwiązań na prośby od klientów
- Efektywna współpraca z zespołami IT, Business Development, B2C i innymi, aby zapewnić szybkie i dokładne rozwiązania
- Informowanie klientów o nowych funkcjonalnościach
- Kontynuacja kontaktu z klientami w celu upewnienia się, że ich problemy techniczne zostały rozwiązane
- Zbieranie opinii klientów i dzielenie się nimi ze wszystkimi wewnętrznymi interesariuszami
- Wspieranie Managera B2B Customer Success w utrzymywaniu relacji z klientami
Wymagania:
- Doświadczenie jako specjalista ds. obsługi klienta lub podobna rola CS
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego
- Znajomość naszych klientów biznesowych to plus
- Doświadczenie w korzystaniu z oprogramowania Service Desk i narzędzi zdalnego wsparcia
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów
- Multitasking
- Samodzielność i zaangażowanie
- Cierpliwość podczas obsługi trudnych spraw
- Dobra znajomość rynku medycznego/ubezpieczeniowego to plus
- Orientacja na cele i KPI
Oferujemy:
- Staniesz się częścią firmy z wizją „Better life through better health”
- Będziesz mieć dostęp do abonamentu zdrowotnego Telemedi,
- Dostaniesz kartę sportową Multisport,
- Skorzystasz ze standardowego zestawu narzędzi - Slack, Google, Monday, Jira, Officevibe
- Otrzymasz wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia, umiejętności i osiągniętych KPI