BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 164 krajach i zatrudniamy ponad 111 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do naszego Działu Data Analytics poszukujemy osób na stanowisko:
Audit Back Office Assistant
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: AS/ABO/KR
To oferujemy:
- możliwość rozwoju w zakresie weryfikacji i analizy sprawozdań finansowych, również sprawozdań finansowych w formacie ESEF
- możliwość pracy z dużymi podmiotami z różnych branż, w tym ze spółkami giełdowymi
- pracę z różnorodnymi i obszernymi bazami danych
- możliwość poznania know-how międzynarodowej firmy audytorskiej
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- finansowanie zdobywania uprawnień biegłego rewidenta (zwrot kosztów za wszystkie egzaminy w postępowaniu, zwrot za opłatę wstępną i dodatkowe premiowania wybranych egzaminów)
- dla chętnych możliwość pełnego finansowania studiów na kierunku "Audyt Finansowy", który zalicza 10 egzaminów w postępowaniu na biegłego rewidenta
- możliwość darmowego uczestnictwa w szkoleniach przygotowujących do egzaminów w postępowaniu na biegłego rewidenta
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
Twój zakres obowiązków:
- realizowanie prac administracyjnych, które wspierają Dział Audytu (m.in. potwierdzania sald, monitorowanie dokumentacji projektowej oraz pomoc w formułowaniu sprawozdań z badania)
- weryfikacja sprawozdań finansowych
- analiza danych finansowych, a także wyciąganie wniosków z analiz
- poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej
- wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą w firmie metodologią i standardami
- uczestnictwo w różnorodnych projektach
- aktywne wspieranie zespołów audytowych w trakcie prowadzonych projektów audytowych
- budowanie relacji z Klientem w trakcie realizowanych zadań
- rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu :-)
Nasze wymagania:
- ukończone lub rozpoczęte studia na kierunkach takich jak: finanse, rachunkowość lub ekonomia
- zainteresowanie zagadnieniami finansowymi, zwłaszcza z obszaru rewizji finansowej
- mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy administracyjnej lub w obszarze rachunkowości
- bardzo dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel i Word
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- wysokie umiejętności analityczne
- zaangażowanie :-)