Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka dyrektora

AP UNIAPOL DEVELOPMENT
Francja, Possese
praca stacjonarna
3057 dni temu

Agencja pracy tymczasowej AP Uniapol Development Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje osób zainteresowanych pracą.

Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 2150



Possese / Francja

Asystentka dyrektora


Opis stanowiska:
  • Utrzymanie prawidłowych relacji z klientami firmy,
  • Wpływ na rozwój strategii sprzedaży w firmie,
  • Kontrola pracy reszty członków zespołu i raportowanie działań dyrektorowi,
  • Weryfikacja płatności i zdolności kredytowych klientów,
  • Czuwanie nad dokumentacją administracyjną i prawną,
  • Udział w Targach oraz innych spotkaniach z klientami za granicą,
  • Kompletowanie dokumentacji księgowej i ew. fakturowanie,
  • Kontrola procesów administracyjnych odnośnie zamówień:
  • w magazynie, księgowości, fakturach,
  • Udział w organizacji transportu,
  • Inne prace administracyjne/ biurowe.

 

Czego oczekujemy od kandydata:
  • Biegła znajomość j. francuskiego  i polskiego- w mowie i piśmie,
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietów World , Office i Excel
  • Doświadczenie w pracach administracyjnych i w podstawach księgowości,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętności komunikacji,
  • Wysoka motywacja do pracy,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Otwartość i pozytywne nastawienie do otoczenia,
  • Nienaganna aparycja.
Zapewniamy:
  • Umowę na czas nieokreślony na warunkach francuskich,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system prowizyjny,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania dotychczasowych umiejętności,
  • Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym gronie profesjonalistów.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...