asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur oraz kontrolowanie ich poprawności; Wsparcie w organizacji codziennych zadań biurowych; Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej; Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji; Drobne prace administracyjne; Wymagania: Otwartość na nowe...
Opis stanowiska: Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów. Opracowywanie raportów i zestawień. Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo). Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO. Fakturowanie usług.
Wsparcie administracyjne oraz organizacyjne dla Zarządu. Koordynacja terminarza spotkań. Współpraca z różnymi działami firmy. Obsługa dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe, umowy, aneksy. Nadzór nad terminami badań medycznych i szkoleń BHP. Współpraca z działem księgowości w...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
asystent / kierownik/koordynator / dyrektor umowa o pracę pełny etat
1 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zadania: Wsparcie pracowników Bazy Sprzętu w bieżącym raportowaniu; Wprowadzanie danych do systemu – współpraca z działem zakupów; Tworzenie zestawień i raportów pozwalających na zwiększenie wydajności maszyn i sprzętu.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa studentów poprzez trzy kanały komunikacji: telefoniczny, mailowy i bezpośredni, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, stypendiów, finansów studentów i...
Abra S.A.Kraków, ul. Wadowicka 8A
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania: Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych. Nadawanie i wysyłanie listów oraz przesyłek kurierskich. Archiwizowanie dokumentów firmowych. Współpraca z działem księgowości. Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i wyposażenia. Redagowanie pism służbowych. Kontakt...
Frma Vimap Sp. z o.o. zajmuje się pozyskiwaniem danych geoprzestrzennych przy zastosowaniu lotniczej technologii mobilnego mapowania, przetwarzaniem danych LiDAR/GIS i tworzeniem dokumentacji technicznej.
Jesteśmy zespołem doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, pasjonatami zaawansowanych technologii oraz nowatorskich rozwiązań. Specjalizujemy się w dziedzinie energetyki, geoinformatyki, geodezji, fotogrametrii i inżynierii oprogramowania.
Nasze usługi oraz produkty wspierają procesy zarządzanie infrastrukturą Klienta, szczególnie w zakresie utrzymania, eksploatacji oraz prewencji awarii. Przygotowujemy i dostarczamy dedykowane raporty, szyte na miarę i spełniające oczekiwania Klienta. Wykonujemy analizy eksperckie z zakresu oględzin i paszportyzacji infrastruktury elektroenergetycznej.
Asystentka / Asystent działu administracji
Miejsce pracy: Olsztyn, ul. Dworcowa 3
Twój zakres obowiązków
bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu i gości biura w języku polskim i angielskim,
wstępna obsługa dokumentacji księgowej,
obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),
organizacja spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu,
bieżące wsparcie administracyjne pracowników firmy.
Nasze wymagania
dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych - pakiet MS Office, w szczególności narzędzi Excel i Word, Google Workspace,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i w piśmie,
samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań,
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość.
Mile widziane
doświadczenie w pracy w dziale administracji.
To oferujemy
szkolenia wdrażające do pracy na stanowisku,
możliwość przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
zdobycie nowego doświadczenia oraz podniesienie kwalifikacji,
praca w przyjaznej atmosferze z fajnymi młodymi ludźmi :)
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania w pracę.
Frma Vimap Sp. z o.o. zajmuje się pozyskiwaniem danych geoprzestrzennych przy zastosowaniu lotniczej technologii mobilnego mapowania, przetwarzaniem danych LiDAR/GIS i tworzeniem dokumentacji technicznej.
Jesteśmy zespołem doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, pasjonatami zaawansowanych technologii oraz nowatorskich rozwiązań. Specjalizujemy się w dziedzinie energetyki, geoinformatyki, geodezji, fotogrametrii i inżynierii oprogramowania.
Nasze usługi oraz produkty wspierają procesy zarządzanie infrastrukturą Klienta, szczególnie w zakresie utrzymania, eksploatacji oraz prewencji awarii. Przygotowujemy i dostarczamy dedykowane raporty, szyte na miarę i spełniające oczekiwania Klienta. Wykonujemy analizy eksperckie z zakresu oględzin i paszportyzacji infrastruktury elektroenergetycznej.
asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur oraz kontrolowanie ich poprawności; Wsparcie w organizacji codziennych zadań biurowych; Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej; Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji; Drobne prace administracyjne; Wymagania: Otwartość na nowe...
Opis stanowiska: Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów. Opracowywanie raportów i zestawień. Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo). Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO. Fakturowanie usług.
Wsparcie administracyjne oraz organizacyjne dla Zarządu. Koordynacja terminarza spotkań. Współpraca z różnymi działami firmy. Obsługa dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe, umowy, aneksy. Nadzór nad terminami badań medycznych i szkoleń BHP. Współpraca z działem księgowości w...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
asystent / kierownik/koordynator / dyrektor umowa o pracę pełny etat
1 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zadania: Wsparcie pracowników Bazy Sprzętu w bieżącym raportowaniu; Wprowadzanie danych do systemu – współpraca z działem zakupów; Tworzenie zestawień i raportów pozwalających na zwiększenie wydajności maszyn i sprzętu.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa studentów poprzez trzy kanały komunikacji: telefoniczny, mailowy i bezpośredni, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, stypendiów, finansów studentów i...
Abra S.A.Kraków, ul. Wadowicka 8A
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania: Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych. Nadawanie i wysyłanie listów oraz przesyłek kurierskich. Archiwizowanie dokumentów firmowych. Współpraca z działem księgowości. Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i wyposażenia. Redagowanie pism służbowych. Kontakt...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379