Dla naszego Klienta, dostawcy produktów i usług dla branży przemysłowej, firmy obecnej na polskim rynku od kilkudziesięciu lat, w związku z jej intensywnym rozwojem poszukujemy na stanowisko:
Asystentka / Asystent ds. Administracji
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Zadania:
- Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów w firmie;
- Kontaktowanie się z Klientami firmy, kontrahentami i dostawcami w zakresie spraw administracyjnych, takich jak faktury, umowy, zamówienia, dostawy;
- Wystawianie dokumentów administracyjnych typu faktury, dokumenty magazynowe (praca w systemie księgowo – magazynowym);
- Terminowe księgowanie dokumentów w systemie;
- Ewidencja dokumentów magazynowych w systemie.
Wymagania:
- Umiejętność obsługi komputera;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (w tym znajomość programów magazynowych);
- Komunikatywność;
- Skrupulatność i dokładność.
Oferta:
- Praca na pełny etat, umowa o pracę;
- Stałe wynagrodzenie miesięczne i premia za jakość pracy;
- Możliwość rozwoju w wybranym przez siebie obszarze biznesowych w ramach organizacji;
- Możliwość udziału w szkoleniach i innych programach rozwojowo-motywacyjnych.