młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu 55,00 - 60,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Graner jest wiodącym producentem profesjonalnych mebli i urządzeń chłodniczych oraz sprzętu gastronomicznego do obiektów HoReCa. Nasze produkty projektowane z pasją to synonimy detali, doceniane przez właścicieli prestiżowych lokali na całym świecie.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystentka / Asystent Biura
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
wsparcie administracyjne biura
dbałość o szybki obieg dokumentów
kontakt z dostawcami /także w języku angielskim/
kontakt z dostawcami usługowo-serwisowymi
obsługa przesyłek kurierskich
organizacja imprez targowych
kontakt z urzędami
Wymagania
bardzo dobra organizacja czasu pracy
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B2
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
wysoka kultura osobista
zaangażowanie w pracę
dyspozycyjność
pozytywne nastawienie
Oferujemy
ciekawą, odpowiedzialna prace, także w obszarze kontaktów międzynarodowych
dobra atmosferę w młodym zespole
normowany czas pracy
wyzwania indywidualne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu 55,00 - 60,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.