Asystent

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
Katowice
asystent
praca stacjonarna
16 godz. temu
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 143279

Warunki pracy

Wejście do pomieszczeń użytkowanych na parterze przez Zespół Terenowy w Katowicach, znajduje się od ul. Lompy w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach. Do budynku przy ulicy Lompy 19 można dostać się przez bramy wjazdowe znajdujące się od strony ulicy Lompy oraz od strony ulicy Górnośląskiej. Wjazd jest możliwy po wcześniejszym zgłoszeniu. Dodatkowo przy wjeździe od strony ulicy Lompy znajduje się płatny parking samochodowy. Naprzeciw wejścia głównego do budynku Komendy znajdują się oznaczone pionowo i poziomo dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością. Do ogólnodostępnej części budynku KWP w Katowicach (wejście główne) można dostać się po schodach (szesnaście stopni). Po prawej stronie od wejścia znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach. Schody oznaczone są taśmą ostrzegawczą (krawędzie). Szklane drzwi wejściowe otwierane są automatycznie i oznaczone kolorystycznie. W ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń osobom niepełnosprawnym. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne). 


Warunki na stanowisku pracy:



  • praca biurowa;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne.

Zakres zadań

  • Analizuje i ocenia złożone wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania administracyjne, w celu ustalenia prawa do świadczeń z tytułu zaopatrzenia emerytalnego i ich wysokości
  • Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń i korespondencji wydawanych w imieniu organu emerytalnego, w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
  • Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych
  • Udziela pełnych i poprawnych informacji i wyjaśnień klientom Zakładu z zakresu ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (...) oraz ich rodzin
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"
  • Odporność na stres
  • Umiejętność współpracy

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA; ul. Pawińskiego 17/21; 02-106 Warszawa

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.


1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno -
Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.


2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.


3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.


4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą
przetwarzania danych osobowych są 1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.


5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.


6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych, 2) sprostowania lub usunięcia danych, 3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek, 4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem), 5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony: 1) w formie pisemnej na adres Administratora, 2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub 3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.


7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania: Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów; Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji; Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców; Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka w dziale organizacji szkoleń i konferencji

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji, Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event, Obsługa administracyjna działu, Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami.
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Pracownik biurowy

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Wsparcie zespołu projektowego; Prowadzenie harmonogramu Prace administracyjne; Obsługa klientów; Przygotowywanie rozliczeń projektów;
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Do twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie pracowników Zespołu Administracji Kontraktami, Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Biznesowych, Telefoniczna obsługa Klientów...