Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań, established in 2011, with over 800 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
Asystent Zespołu Konsultantów
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Proaktywne zarządzanie kalendarzem spotkań
Organizacja podróży służbowych
Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
Dbałość o sprawny przepływ informacji
Zarządzanie kontaktami, bazami danych
Rozliczanie wyjazdów służbowych
Organizacja konferencji i spotkań́ od strony logistycznej
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie administracyjne
Komunikatywność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1)
Oferujemy:
Zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony
Ciekawą pracę, pełną wyzwań
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pracę w niehierarchicznej strukturze i przyjaznej atmosferze
Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;