Jesteśmy dystrybutorem rękawic medycznych oraz jednorazowych materiałów medycznych w Polsce i wielu innych krajach oraz producentem rękawic medycznych w Tajlandii.
Odnosimy sukces na globalnym rynku rękawic medycznych, zdominowanym przez firmy azjatyckie. Jesteśmy jednym z dwóch w Europie i kilku na świecie konglomeratów produkujących w Azji (fabryka w Tajlandii) i dystrybuujących rękawice medyczne. Sprzedajemy w ponad 50 krajach z 2% udziałem w rynku globalnym.
W związku z intensywnym rozwojem Grupy poszukujemy kandydata na stanowisko:
Osoba ta będzie odpowiedzialna za wsparcie pracy Zarządu w aspekcie organizacyjnym,
m.in. prowadzenie kalendarza, organizację podróży służbowych, tłumaczenia, nadzór nad obiegiem informacji.
- Masz doświadczenie w pracy asystenckiej;
- Znasz język angielski na poziomie minimum C1;
- Masz wykształcenie wyższe;
- Jesteś urodzonym organizatorem i posiadasz obycie w pracy z Zarządem;
- Wywiązujesz się z postawionych celów, a przy tym masz cierpliwość do wyjaśniania zagmatwanych spraw;
- Uśmiech to Twoje drugie imię;
-
pracę w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży;
-
partnerskie relacje i bardzo dużą swobodę w działaniu;
-
formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
-
system dopasowanych szkoleń.