Ogłoszenie numer: 1311741, z dnia 2016-10-07
innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia.
Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.
www.innogy.com/krakow
Asystent z j. czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Wsparcie jednego z zespołów księgowych
- Korespondencja z dostawcami i klientami w j. czeskim
- Praca w systemie SAP
- Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów
- Pomoc w przygotowywaniu raportów
- Inne ogólne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dokładność oraz zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
- Sprawność w zakresie używania programów komputerowych
Oferujemy
- Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
- Wyjazd do Czech na migrację procesów
- Szkolenia językowe i inne szkolenia rozwojowe
- Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne)
- Komfortowe warunki pracy: nowe biuro w dobrej lokalizacji, pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera