Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego Działu Usług Kadrowo-Płacowych poszukujemy osób na stanowisko
Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: ASS/KIP
W ramach współpracy gwarantujemy:
- elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie)
- finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń przygotowujących go egzaminów w postępowaniu
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- świeże owoce w biurze :-)
Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało:
Wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
Wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
- zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik
- naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
- prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
- prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
- kontakt z Klientem w przypadku braków w dokumentacji
- segregowanie i archiwizacja dokumentacji Klientów
Zgłoś się do nas, jeśli:
- jesteś dostępna/dostępny w pełnym wymiarze godzin
- dobrze znasz pakiet Ms Office
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim minimum na poziomie B2
- bardzo dobrze organizujesz czas własnej pracy i potrafisz pracować pod jego presją
- umiesz pracować w grupie i z łatwością nawiązujesz kontakty