Ogłoszenie numer: 5367068, z dnia 2021-09-02
Prowadzimy sprzedaż hurtową artykułów dla niemowląt i małych dzieci. Katalog oparty jest na popularnych markach dziecięcych. Uzupełniają go produkty mniejszych, obiecujących firm krajowych. Od 2009 roku systematycznie rozwijamy ofertę marek własnych Grupy IKS 2. Stawiając na połączenie dobrych cen z wysoką jakością, w krótkim czasie stworzyliśmy jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek dziecięcych: Caretero, Toyz, Sensillo, Camini. Z naszych produktów korzystają dziś tysiące maluchów w wielu krajach.
Zaopatrujemy hurtownie artykułów dziecięcych oraz sklepy stacjonarne i internetowe na terenie Polski oraz Europy – m.in. w Czechach, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Norwegi, Finlandii, na Węgrzech, Ukrainie, we Włoszech i w wielu innych krajach.
W związku z dynamicznym rozwojem eksportu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Marketingu - wsparcie eksportu
Miejsce pracy: Mikołów
Opis stanowiska
Jako osoba zatrudniona na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za wsparcie istniejących procesów sprzedaży eksportowej w firmie oraz współpracować i raportować do menedżera eksportu. Twoje zadania w szczególności to:
- Obsługa zamówień eksportowych (potwierdzanie i monitorowanie realizacji i dostaw, monitorowanie płatności, kontakty z przewoźnikami)
- Obsługa zagranicznego klienta B2B (informowanie o statusie realizacji zamówienia, przesyłanie dokumentacji eksportowej)
- Prowadzenie działań marketingowych skierowanych do klienta zagranicznego B2B (informowanie o ofercie, nowościach, zmianach, analizowanie i rozwijanie sprzedaży)
- Tworzenie i aktualizacja materiałów marketingowych w języku angielskim (cenniki, oferty itp.)
- Research zagranicznych rynków i wyszukiwanie nowych potencjalnych klientów
- Opracowywanie materiałów obcojęzycznych dla poszczególnych rynków (instrukcje, specyfikacje techniczne itp. - w j. angielskim)
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność tworzenia poprawnych stylistycznie tekstów, w tym opisów produktów
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętności ustalania priorytetów
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze zagranicznych platform sprzedażowych (np. Amazon, eBay itp.)
Oferujemy
- Pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie wdrażające w branżę i przygotowujące do pracy
- Premie i bony świąteczne
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji zawodowych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Niezbędne narzędzia do pracy