Ponad 27 lat temu założyciele Rewit pragnęli stworzyć organizację, która prawdziwie pomaga właścicielom i zarządom firm poznać i zrozumieć swoje finanse oraz ustalić podatki we właściwy, ale najbardziej oszczędny sposób. Jako księgowi i biegli rewidenci chcieli słuchać i rozumieć biznes klienta po to, aby nowocześnie i terminowo dostarczać wiedzę finansową o biznesie. Dzisiaj misją MOORE Rewit jest bycie doradcą i partnerem biznesowym w zmieniającym się świecie i otoczeniu. Obecnie działamy w ośmiu biurach w Polsce (Gdańsk, Gdynia, Warszawa, Łódź, Katowice, Bielsko-Biała, Żywiec) zatrudniając prawie 150 wyjątkowych ludzi, a zarazem ekspertów w swoich dziedzinach.
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie ostatnich lat studiów (finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne)
- Posiadasz minimum 1 rok doświadczenia w biurze księgowym
- Marzysz, aby w przyszłości samodzielnie sporządzić sprawozdanie finansow ;)
- Lubisz pracę z cyframi, tabelami i dokumentami
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Na czym będzie polegać Twoja praca w Rewit Moore jako Asytent w dziale księgowym?
Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na dwóch płaszczyznach:
- Kompletacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemów, księgowanie faktur, archiwizacja – pełne księgi i KPiR
- Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem MOORE Rewit
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
- Kompletacja dokumentów spółki (zapisywanie na dysku lub drukowanie deklaracji podatkowych, list płac, poleceń księgowań itp.),
- Wgrywanie wyciągów bankowych oraz ich rozliczanie i księgowanie,
- Wgrywanie lub wprowadzanie i rozliczanie raportów kasowych,
- Księgowanie faktur przychodowych i kosztowych,
- Obróbka danych w arkuszach kalkulacyjnych,
- Archiwizacja i przygotowanie dokumentów do wydania klientowi
A jakie są nasze wymagania?
Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie stwierdzenia znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki to zapraszamy do złożenia aplikacji.
W zakresie kompetencji zawodowych:
- Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne)
- Podstawowa znajomość przepisów prawa rachunkowego i podatkowego
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel i MS Word
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w księgowości (najlepiej w biurze rachunkowym)
- Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na systemach ERP Optima, ERP Enova365 i Płatnik
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
W zakresie kompetencji osobistych:
- Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i pokora wobec posiadanej wiedzy
- Umiejętność przyznawania się do błędów i niewiedzy
- Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania, a także brak oporów przed zadawaniem pytań
- Proaktywność i zaangażowanie
- Zwracanie uwagi na szczegóły i dokładność
Co oferujemy w zamian?
Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:
- Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o umowę (umowa o pracę) – 3 miesięczny okres próbny, następna umowa na czas nieokreślony
- Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
- Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje
- Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% - 100% dofinansowania)
- Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
- Dofinansowanie do karty Multisport i możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, dostęp do serwisów branżowych)