„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Oferujemy Ci pracę na stanowisku:
Asystent Klienta ds. technicznych (helpdesk)
Miejsce pracy: Kraków
Twoim zadaniem będzie:
- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym – udzielanie pomocy Klientom Orange
- oferowanie Klientom dodatkowych usług i rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Dołącz do nas jeśli:
- chcesz i lubisz pomagać innym
- jesteś w pełni dyspozycyjny(a) – gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym
- łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
- swobodnie pracujesz z komputerem (środowisko Windows)
Dzięki nam zyskujesz:
- przygotowanie do pracy – szkolenie adaptacyjne, za które otrzymasz wynagrodzenie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez pierwszych 6 miesięcy pracy, a przy dłuższej współpracy – o umowę kodeksową
- gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze (na początek 1800-2500 zł brutto w zależności od dyspozycyjności)
- dodatkowe premie za sprzedaż usług i jakość obsługi Klientów (premie sprzedażowe od 200 zł brutto miesięcznie (średnio 600 zł brutto), limitu nie ma - w zależności od ilości sprzedanych usług)
- profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
- pierwsze wynagrodzenie już po pierwszym tygodniu pracy
- stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
- liczne konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami