specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twój zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozmów przychodzących, poznanie i obsługa wewnętrznych systemów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie ofert handlowych;...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę tymczasowa/dodatkowa / część etatu 30,00 zł brutto/godz.
5 dni
Obowiązki: Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych według ustalonego scenariusza, Weryfikacja danych i kryteriów potencjalnych uczestników, Prezentacja oferty Badań Panelowych, Wysyłanie informacji i umów e-mailowo/sms-owo (opcjonalnie).
Orange PolskaTarnów, ul. Nowodąbrowska 127
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Oferujemy Ci pracę na stanowisku:
Asystent Klienta ds. technicznych (helpdesk)
Miejsce pracy: Kraków
Twoim zadaniem będzie:
obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym – udzielanie pomocy Klientom Orange
praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Dołącz do nas jeśli:
chcesz i lubisz pomagać innym
jesteś w pełni dyspozycyjny(a) – gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym
łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
swobodnie pracujesz z komputerem (system Windows i MS Office)
Dzięki nam zyskujesz:
przygotowanie do pracy – szkolenie adaptacyjne, za które otrzymasz wynagrodzenie
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – ¾ etatu z możliwością dopełnienia do pełnego etatu.
pracę w nowoczesnym telecentrum w Krakowie
gwarantowane wynagrodzenie godzinowe oraz dodatkowe premie (na początek 15 zł brutto za godzinę pracy)
profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
pierwsze wynagrodzenie już po pierwszym tygodniu pracy
stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twój zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozmów przychodzących, poznanie i obsługa wewnętrznych systemów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie ofert handlowych;...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę tymczasowa/dodatkowa / część etatu 30,00 zł brutto/godz.
5 dni
Obowiązki: Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych według ustalonego scenariusza, Weryfikacja danych i kryteriów potencjalnych uczestników, Prezentacja oferty Badań Panelowych, Wysyłanie informacji i umów e-mailowo/sms-owo (opcjonalnie).
Orange PolskaTarnów, ul. Nowodąbrowska 127
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...