Poszukujemy osoby na stanowisko:
- Telefoniczna obsługa Klientów Grupy LUX MED;
- Umawianie Pacjentów na badania diagnostyczne;
- Informowanie o usługach i cenniku.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta - warunek konieczny;
- Wykształcenie min. średnie;
- Biegłość w obsłudze komputera;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Dobra dykcja i miły ton głosu;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
- Elastyczne formy zatrudnienia;
- Profesjonalne szkolenia, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego;
- Pakiet pozapłacowy: opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na życie -na preferencyjnych warunkach;
- Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.
![](/img/firma/templates/748432/13752/bot.jpg)
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.