Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.
Jako pierwszy polski bank w historii otrzymaliśmy prestiżowy tytuł:
„Najlepszy europejski bank detaliczny 2014” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy w sektorze bankowym na stanowisku:
Asystent/ka ds. Reklamacji i Skarg
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- rozpatrywanie reklamacji i skarg klientów Banku
- dokonywanie księgowań korygujących
- przygotowywanie odpowiedzi na obsługiwane reklamacje uzasadniające stanowisko Banku
- szeroka znajomość produktów oferowanych przez banki uniwersalne
- studenci ostatnich lat lub absolwenci kierunków ekonomicznych, finansowych lub prawnych
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra organizacja pracy
- dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- pracę w dynamicznie rozwijającym się Banku
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
- realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów