Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz poszukuje osoby do pracy na stanowisku
Asystent/ka ds. administracyjno-organizacyjnych
ALBATROS to jedno z kluczowych wydawnictw na rynku. Wydajemy współczesną beletrystykę i literaturę faktu, przede wszystkim przekłady z języka angielskiego, francuskiego i hiszpańskiego.
Miejsce pracy: Warszawa
Termin: od zaraz (marzec 2014r.)
Jeśli:
- masz wykształcenie min. średnie (studenci studiów zaocznych mile widziani)
- jesteś dobrze zorganizowany/a, zaangażowany/a i wykazujesz inicjatywę w pracy
- cechujesz się wysoką kulturą osobistą
- posiadasz umiejętność twórczej analizy i interpretacji danych oraz bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
- bardzo dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
- masz lekkie pióro
- masz prawo jazdy kat. B
- lubisz wyzwania
- jesteś asertywny/a i odporny/a na stres
- nie ma dla ciebie rzeczy niemożliwych
ta praca jest dla Ciebie!
Opis stanowiska:
- obsługa spraw organizacyjno-administracyjnych związanych z pracą biura
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji firmowej krajowej i zagranicznej
- obsługa połączeń telefonicznych
- zapewnienie optymalnej komunikacji w biurze i odpowiedniej obsługi klientów
- redagowanie pism służbowych i dokumentów
- przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień w ramach działań zleconych przez przełożonych
- obsługa kalendarza oraz dokumentów Prezesa firmy
- współpraca z dostawcami usług biurowych oraz firmami partnerskimi
- bieżąca współpraca z pracownikami działów firmy i wspieranie ich w bieżących zadaniach
- wsparcie działu promocji
- koordynacja i organizacja wizyt autorskich
Oferujemy:
- ciekawą pracę pełną wyzwań w energicznym, zgranym zespole
- aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy
- stabilną pracę (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- pakiet medyczny po okresie próbnym
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.