Ogłoszenie numer: 987881, z dnia 2016-02-19
Grupa teamtechnik z centralą w Niemczech jest jedną z wiodących firm na rynku światowym w zakresie projektowania i budowy linii montażowych i testujących dla branży motoryzacyjnej, medycznej i solarnej. Obecne zatrudnienie wynosi 900 osób na świecie, w tym 160 osób w Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce i na świecie, obecnie poszukujemy osoby do Działu Administracji na stanowisko:
Asystent/-ka do spraw Administracyjno-Finansowych / Sekretarz/-rka
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków / Skawina
Opis stanowiska
- Obsługa sekretariatu
- Obsługa wizyt Klientów i innych Gości w zakresie serwisu kawowego i/lub obiadowego
- Obsługa poczty w zakresie rejestracji, obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących wraz z ostateczną wysyłką
- Organizacja zakupów biurowych i spożywczych do biura
- Czuwanie nad obiegiem faktur i dokumentów w firmie, rejestracja faktur kosztowych, odpowiedzi na monity według ustalonych w firmie zasad
- Rezerwacje hoteli, wynajem samochodów
Wymagania
- Wykształcenie: min. średnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
- Wymagane predyspozycje: komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, zaangażowanie, terminowość
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
Oferujemy
Warunki pracy:
- Miejsce pracy - Kraków (Skawina), Polska,
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Udział w szkoleniach interpersonalnych (miękkich i specjalistycznych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.