
Zadania:
- Organizacja wewnętrznych eventów
- Wsparcie administracyjne
- Rezerwacja podróży służbowych
- Obsługa poczty
- Planowanie wydarzeń w porozumieniu z centralą – komunikatywny angielski
- Zamawianie cateringu
- Zamawianie produktów biurowych
- Obsługa wewnętrznych spotkań
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferta:
- Praca w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością przejęcia przez Klienta
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę
- Firmowe eventy, m.in. mecze Lecha
- Bony Sodexo
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.