Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
Jesteśmy firmą świadczącą usługi ogólnobudowlane, działającą na rynku ogólnopolskim i terenie krajów Unii Europejskiej. Obecnie do naszego biura w Poznaniu poszukujemy pracownika działu księgowości.
Asystent działu księgowości
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży,
wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
wyjaśnianie niezgodności,
wsparcie w bieżących czynnościach księgowych,
współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie bieżącej działalności,
prowadzenie sprawozdawczości do GUS.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie – ekonomiczne, mile widziane wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów kierunkowych,
znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych obowiązków,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość pakietu Office - w szczególności Excel,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w rozwijającej się firmie,
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji zawodowych,
Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;