Firma handlowa Arsenal PL działająca z sukcesami od 1999 roku zajmuje się dostarczaniem towarów do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii. Głównym kierunkiem działalności jest eksport artykułów spożywczych i chemicznych.
W związku z rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent działu finansowego
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
- Księgowanie wyciągów bankowych złotówkowych i walutowych,
- Wykonywanie przelewów krajowych, zagranicznych – mile widziana znajomość przepisów Split Payment i Białej Księgi,
- Analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych, wielowalutowych,
- Nadzór oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżące regulowanie zobowiązań,
- Wsparcie przy obsłudze umów kredytowych i innych instrumentów finansowych,
- Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe, preferowane finanse i rachunkowość lub pokrewne,
- Znajomość zagadnień finansowo – księgowych,
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków,
- Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości,
- Mile widziana znajomość lub doświadczenie w branży e-commerce.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Wsparcie w rozwoju zawodowym,
- Dofinansowanie kursów języków obcych,
- Dofinansowanie karty Multi Sport,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne,
- Pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie.