Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6437
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku portugalskim. Rejestracja zgłoszeń dotyczących problemów związanych z IT od użytkowników posługujących się językiem portugalskim. Administrowanie problemami technicznymi oprogramowania oraz ich rozwiązywanie. Wsparcie w administracji i wdrażaniu usprawnień w obsłudze klientów. Współpraca z innymi działami IT przy rozwiązywaniu skomplikowanych problemów technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych. Język: biegła znajomość języka portugalskiego na poziomie C2.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
Adres:
Dane kontaktowe:
Sposób kontaktu:
Wymagane dokumenty:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Piotr Gajda
126868143
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie