As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Asystent ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Asystent ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
G-Force Sp. z o.o
Kraków
praca stacjonarna
2486 dni temu
G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT i telekomunikacja, finanse i bankowość, media, outsourcing procesów biznesowych. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski oraz zagranicą.
Obecnie dla naszego Klienta z Krakowie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystent ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: IT/GER/KRK/KAT
Zakres obowiązków:
doradztwo techniczne pierwszej linii wsparcia
rozwiązywanie problemów technicznych
prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie
Wymagania wobec Kandydatów:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1)
znajomość języka angielskiego od poziomu B2
mile widziane wykształcenie kierunkowe
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...