specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini IS (Infrastructure Services) Poland to dwie lokalizacje w Krakowie i Katowicach. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.
Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Kraków
Nr. ref.: Praca/CSA/GER/KRK
Zadania:
Kontakt z klientami zagranicznymi
Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętność pracy w grupie
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Atrakcyjny program szkoleń
Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych.
Prywatna opieka medyczna
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Dodatkowe benefity w systemie kafateryjnym
Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...